Amparo Cervera-Taulet
Title
Cited by
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Year
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Relationships among customer orientation, service orientation and job satisfaction in financial services
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The value of B2B relationships
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The roles of service encounters, service value, and job satisfaction in achieving customer satisfaction in business relationships
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Collaborating to innovate: Effects on customer knowledge management and performance
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Brand assessment: a key element of marketing strategy
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University–industry collaboration from a relationship marketing perspective: An empirical analysis in a Spanish University
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Sticking with your university: the importance of satisfaction, trust, image, and shared values
W Schlesinger, A Cervera-Taulet, C Pérez-Cabañero
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Benchmarking the port services: a customer oriented proposal
M Cuadrado, M Frasquet, A Cervera
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Estudio bibliométrico de los modelos de medición del concepto de calidad percibida del servicio en Internet
EJ Duque-Oliva, A Cervera-Taulet, C Rodríguez-Romero
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 16 (28), 223-243, 2006
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Value co-creation among hotels and disabled customers: An exploratory study
S Navarro, L Andreu, A Cervera
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Tourism education: a strategic analysis model
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Marketing y Orientación al mercado de la Administración Pública Local
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Estudio comparativo entre personalidad de marca ideal vs. percibida: aplicación a las compañías aéreas
W Schlesinger y Amparo Cervera
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 18 (31), 61-75, 2008
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Medición de la imagen de la universidad y sus efectos sobre la identificación y lealtad del egresado: una aproximación desde el modelo de Beerli y Díaz (2003)
A Cervera, W Schlesinger, MÁ Mesta, R Sánchez
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 16 (2), 7-29, 2012
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El papel de la confianza, la imagen y los valores compartidos en la creación de valor y lealtad: aplicación a la relación egresado-universidad
W Schlesinger, A Cervera, H Calderón
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 18 (2), 126-139, 2014
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Sustainable entrepreneurial orientation: A business strategic approach for sustainable development
A Criado-Gomis, A Cervera-Taulet, MA Iniesta-Bonillo
Sustainability 9 (9), 1667, 2017
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Customer’s role in knowledge management and in the innovation process: effects on innovation capacity and marketing results
P Fidel, A Cervera, W Schlesinger
Knowledge Management Research & Practice 14 (2), 195-203, 2016
412016
"Desarrollo de una escala de orientación al mercado en el ámbito de las administraciones públicas”
A Cervera, M Sánchez, I Gil
Revista Española de Investigación en Marketing 3 (2), 55-81, 1999
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Selección del modo de entrada en un mercado internacional: valoración de las capacidades empresariales, la estrategia empresarial y la percepción de los problemas de la …
H Calderón García, A Cervera Taulet, B Tubillejas Andrés, T Fayos Gardó
ICE, Revista de Economía, 2007
352007
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