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Amparo Cervera-Taulet
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Antecedents and consequences of market orientation in public organisations
A Cervera, A Mollá, M Sanchez
European Journal of Marketing, 2001
2802001
Relationships among customer orientation, service orientation and job satisfaction in financial services
IG Saura, GB Contri, AC Taulet, BM Velazquez
International journal of service industry management, 2005
2192005
The value of B2B relationships
I Gil‐Saura, M Frasquet‐Deltoro, A Cervera‐Taulet
Industrial Management & Data Systems, 2009
2172009
Collaborating to innovate: Effects on customer knowledge management and performance
P Fidel, W Schlesinger, A Cervera
Journal of business research 68 (7), 1426-1428, 2015
2122015
The roles of service encounters, service value, and job satisfaction in achieving customer satisfaction in business relationships
I Gil, G Berenguer, A Cervera
Industrial marketing management 37 (8), 921-939, 2008
1892008
Brand assessment: a key element of marketing strategy
H Calderon, A Cervera, A Molla
Journal of Product & Brand Management, 1997
1581997
Sticking with your university: the importance of satisfaction, trust, image, and shared values
W Schlesinger, A Cervera-Taulet, C Pérez-Cabañero
Studies in Higher Education 42 (12), 2178-2194, 2017
1512017
University–industry collaboration from a relationship marketing perspective: An empirical analysis in a Spanish University
M Frasquet, H Calderón, A Cervera
Higher Education 64 (1), 85-98, 2012
1192012
Estudio bibliométrico de los modelos de medición del concepto de calidad percibida del servicio en Internet
EJ Duque-Oliva, A Cervera-Taulet, C Rodríguez-Romero
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 16 (28), 223-243, 2006
109*2006
Value co-creation among hotels and disabled customers: An exploratory study
S Navarro, L Andreu, A Cervera
Journal of business research 67 (5), 813-818, 2014
1012014
Benchmarking the port services: a customer oriented proposal
M Cuadrado, M Frasquet, A Cervera
Benchmarking: An International Journal, 2004
872004
El papel de la confianza, la imagen y los valores compartidos en la creación de valor y lealtad: aplicación a la relación egresado-universidad
W Schlesinger, A Cervera, H Calderón
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 18 (2), 126-139, 2014
592014
Sustainable entrepreneurial orientation: A business strategic approach for sustainable development
A Criado-Gomis, A Cervera-Taulet, MA Iniesta-Bonillo
Sustainability 9 (9), 1667, 2017
582017
Customer’s role in knowledge management and in the innovation process: effects on innovation capacity and marketing results
P Fidel, A Cervera, W Schlesinger
Knowledge Management Research & Practice 14 (2), 195-203, 2016
582016
Medición de la imagen de la universidad y sus efectos sobre la identificación y lealtad del egresado: una aproximación desde el modelo de Beerli y Díaz (2003)
A Cervera, W Schlesinger, MÁ Mesta, R Sánchez
Revista española de investigación de Marketing ESIC 16 (2), 7-29, 2012
562012
Tourism education: a strategic analysis model
A Cervera-Taulet, ME Ruiz-Molina
Journal of Hospitality, Leisure, Sports and Tourism Education (Pre-2012) 7 …, 2008
562008
Estudio comparativo entre personalidad de marca ideal vs. percibida: aplicación a las compañías aéreas
W Schlesinger y Amparo Cervera
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 18 (31), 61-75, 2008
54*2008
Sustainable entrepreneurial orientation within an intrapreneurial context: effects on business performance
A Criado-Gomis, M Iniesta-Bonillo, A Cervera-Taulet
International Entrepreneurship and Management Journal 14 (2), 295-308, 2018
532018
Marketing y Orientación al mercado de la Administración Pública Local
AC Taulet
Institucio Alfons El Magnanim Diputacio de Valencia, 1999
471999
Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia
W Schlesinger, A Cervera-Taulet, MA Iniesta, R Sanchez-Fernandez
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 24 (53), 113-125, 2014
43*2014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20