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Gema Perez Tapia
Gema Perez Tapia
Associate Professor University of Málaga
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Can a destination really change its image? The roles of information sources, motivations, and visits
F Almeida-García, J Domígunez-Azcue, P Mercadé-Melé, G Pérez-Tapia
Tourism Management Perspectives 34, 100662, 2020
952020
Films and destinations—towards a film destination: A review
J Domínguez-Azcue, F Almeida-García, G Pérez-Tapia, ...
Information 12 (1), 39, 2021
422021
Corporate image and destination image: the moderating effect of the motivations on the destination image of Spain in South Korea
GP Tapia, P Mercade Mele, F Almeida-García
Asia Pacific Journal of Tourism Research 24 (1), 70-82, 2019
352019
The Role of Familiarity in the Destination Image: A Case Study of South Korea
GP Tapia
European Journal of East Asian Studies 16 (2), 296-316, 2017
92017
Cultural context or generational cohort: which influences tourist behavior more?
G Pérez-Tapia, P Mercadé-Melé, H Yeong-Hyeon, F Almeida-García
Frontiers in Psychology 13, 767035, 2022
42022
The “Four Core Elements” as a Measuring Instrument: From Simplicity to Complexity in Tourist Destination
G Pérez-Tapia, F Almeida-García, P Mercadé-Melé
Economies 9 (2), 53, 2021
42021
Factors influencing destination image in distant culture countries: The role of corporate image
GP Tapia, BDA Martínez, EMG Robles
Journal of Tourism and Hospitality Management 5 (3), 95-105, 2017
42017
Análisis de la imagen de España como destino turístico a partir de las redes sociales. El caso de Corea del Sur
E Cestino González, G Pérez Tapia, Y Jang
IROCAMM: International Review of Communication and Marketing Mix, 3 (2), 82-95., 2020
32020
New perspective of film tourism: a comparative study (2014-2020)
JD Azcue, FA García, GP Tapia, PM Melé
Journal of Tourism Analysis Revista de Análisis Turístico (JTA) 28 (2), 2021
22021
Análisis de los factores que determinan la imagen de España como destino turístico en los países lejanos culturalmente
G Pérez Tapia, B Alcázar Martínez, EM González Robles
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017), p 1295-1299, 2017
12017
The Use of the Social Networking Sites as a Communication Strategy for Costa Del Sol as a Tourist Destination
G Pérez-Tapia, EC González, PM Melé, F Almeida-García
Advances in Tourism, Technology and Systems: Selected Papers from ICOTTS …, 2023
2023
Tourism as a Driver of Soft Power: The Case of South Korea
JL Quijano Herrera, G Pérez-Tapia
The International Conference on Cultural Sustainable Tourism, 221-227, 2022
2022
LA MUJER SURCOREANA. EVOLUCIÓN DE LA OPRESIÓN PATRIARCAL A LA CONQUISTA DE SUS DERECHOS
E Cestino-González, G Perez-Tapia, M González-Jerez
Conocimiento, Experiencia y Compromiso Social en la Formación del …, 2022
2022
Language Tourism as a Catalyst After COVID-19. The Case of Malaga
G Pérez-Tapia, JAT Ivars, EC González
Advances in Tourism, Technology and Systems: Selected Papers from ICOTTS …, 2022
2022
Diferencias transculturales en el desarrollo de las estrategias de Marketing-Mix: el caso de Corea del Sur
GP Tapia, EC González, SD Arrebola, ML Bernal
Investigación y transferencia de las ciencias sociales frente a un mundo en …, 2022
2022
Las plataformas de streaming: APV en la red social de Facebook
EC González, SD Arrebola, GP Tapia
Comunicación y pluralidad en un contexto divergente, 305-321, 2022
2022
La orientación profesional universitaria para la creación de empresa y el emprendimiento
SD Arrebola, EC González, GP Tapia
Experiencias innovadoras y desarrollo de competencias docentes en educación …, 2022
2022
La acción tutorial: El coaching y el mentoring en la orientación laboral online para alumnos universitarios de grado
SD Arrebola, EC González, SL de las Nieves Stoner, MG Jerez, ...
Innovación docente e investigación en educación y ciencias sociales: nuevos …, 2021
2021
La creación de piezas audiovisuales durante el confinamiento: El videoclip
EC González, SL de las Nieves Stoner, SD Arrebola, MG Jerez, ...
Innovación docente e investigación en educación y ciencias sociales: nuevos …, 2021
2021
Formación bimodal y acción tutorial: una oportunidad para el fortalecimiento de las soft skills en el ámbito universitario
M González Jerez, A Lavanant Jurado, G Pérez Tapia, ...
Formación bimodal y acción tutorial: una oportunidad para el fortalecimiento …, 2021
2021
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Artículos 1–20