Mario Gálvez-Lara
Mario Gálvez-Lara
Departamento de Psicología. Universidad de Córdoba
Dirección de correo verificada de uco.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Psychological treatments for mental disorders in adults: A review of the evidence of leading international organizations
JA Moriana, M Galvez-Lara, J Corpas
Clinical Psychology Review 54, 29-43, 2017
232017
Validation of the Cross-Linguistic Naming Test: A naming test for different cultures? A preliminary study in the Spanish population
M Gálvez-Lara, JA Moriana, R Vilar-López, AF Fasfous, ...
Journal of Clinical and Experimental Neuropsychology 37 (1), 102-112, 2015
72015
Psychological treatments for mental disorders in children and adolescents: a review of the evidence of leading international organizations
M Galvez-Lara, J Corpas, E Moreno, JF Venceslá, A Sanchez-Raya, ...
Clinical child and family psychology review 21 (3), 366-387, 2018
62018
El conocimiento y el uso en la práctica clínica de los tratamientos psicológicos basados en la evidencia
M Gálvez-Lara, J Corpas, J Velasco, JA Moriana
Clínica y Salud 30 (3), 115-122, 2019
12019
Caregiver Burden Domains and Their Relationship with Anxiety and Depression in the First Six Months of Cancer Diagnosis
F García-Torres, MJ Jabłoński, Á Gómez Solís, MJ Jaén-Moreno, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (11), 4101, 2020
2020
Evidence-Based Brief Psychological Treatment for Emotional Disorders in Primary and Specialized Care: Study Protocol of a Randomized Controlled Trial
M Gálvez-Lara, J Corpas, JF Venceslá, JA Moriana
Frontiers in psychology 9, 2674, 2019
2019
La elección de tratamientos psicológicos basados en la evidencia. Un análisis para integrar los datos científicos con la realidad asistencial
M Gálvez Lara
Universidad de Córdoba, UCOPress, 2019
2019
Aproximación a un modelo de intervención psicológica en atención primaria basado en la terapia breve
M Gálvez-Lara, J Corpas, E Moreno, JF Venceslá, F García-Torres
INFORMACIO PSICOLOGICA, 25-38, 2018
2018
Mathematical Achievement as a Proxy for Measuring Quality of Education among Non-Native English Speakers//التّحصيل الرّياضيّ مؤشّرًا لقياس جودة التّعليم لدى غير النّاطقين بالإنجليزيّة
AF Fasfous, N Hidalgo-Ruzzante, R Vilar-López, M Gálvez-Lara, ...
Bethlehem University Journal 34, 113-128, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–9