Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot4 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Alicia Blanco-GonzálezProfessor, Marketing, Rey Juan Carlos UniversityCorreu electrònic verificat a urjc.es
- Marc Polo LópezBlanquerna - URLCorreu electrònic verificat a blanquerna.url.edu
- Cristina Del Castillo FeitoProfesora Departamento Economía de la Empresa, Universidad Rey Juan CarlosCorreu electrònic verificat a urjc.es
- Joan-Francesc Fondevila-GascónProfessor in Universitat de Girona & Universitat Pompeu Fabra & Universitat Ramon Llull & Euncet-UPCCorreu electrònic verificat a ilimit.es
- josep rom rodríguezprofessor de publicitat, facultat de comunicació blanquerna, universitat ramon llullCorreu electrònic verificat a blanquerna.url.edu
- Francisco Diez MartinProfessor of Business Administration, Rey Juan Carlos UniversityCorreu electrònic verificat a urjc.es
- Sandra Vilajoana AlejandreLecturer, Blanquerna School of Communication and International Relations, Ramon Llull UniversityCorreu electrònic verificat a blanquerna.url.edu
- Seounmi YounProfessor, Department of Marketing Communication, Emerson College, Boston, MACorreu electrònic verificat a emerson.edu