Seguir
Giorgia Miotto
Giorgia Miotto
Dirección de correo verificada de blanquerna.url.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
Reputation and legitimacy: Key factors for Higher Education Institutions’ sustained competitive advantage
G Miotto, C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González
Journal of Business Research 112, 342-353, 2020
912020
Gender equality and UN sustainable development goals: Priorities and correlations in the top business schools’ communication and legitimation strategies
G Miotto, M Polo López, J Rom Rodríguez
Sustainability 11 (2), 302, 2019
522019
Social responsibility: A tool for legitimation in Spanish Universities’ strategic plans
G Miotto, AB González, C del Castillo Feito
Trípodos, 59-79, 2018
332018
My Time: Incidencia de la televisión a la carta en la evolución del prime time en España
MP López, G Miotto, JFF i Gascón
Revista latina de comunicación social, 208-227, 2018
232018
The impact of fast fashion retailers' sustainable collections on corporate legitimacy: Examining the mediating role of altruistic attributions
G Miotto, S Youn
Journal of Consumer Behaviour 19 (6), 618-631, 2020
222020
Retos de la autorregulación publicitaria ante los riesgos jurídicos y éticos del marketing de influencers
S Vilajoana-Alejandre, J Rom-Rodríguez, G Miotto
Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos …, 2019
202019
Top business schools legitimacy quest through the Sustainable Development Goals
G Miotto, A Blanco-González, F Díez-Martín
Heliyon 6 (11), e05395, 2020
152020
Branded content: una nueva apuesta para el New York Times
G Miotto, G Payne
adComunica, 23-39, 2019
122019
Gender equality: a tool for legitimacy in the fast fashion industry
G Miotto, S Vilajoana Alejandre
Harvard Deusto Business Research, vol. 8, núm. 2, núm. especial, 2019, 2019
112019
Las empresas y la FP Dual en España. Informe de Situación 2016
J Rom, A Solanilla, G Miotto, M Polo
Alianza para la FP dual Innovación en Formación Profesional. Accedido el 22 …, 2016
92016
The impact of state legitimacy on entrepreneurial activity
F Díez-Martín, A Blanco-González, G Miotto
International Entrepreneurship and Management Journal 18 (2), 935-955, 2022
52022
Cultural sustainability and the SDGs: strategies and priorities in the European Union Countries
SF Vila, G Miotto, JR Rodríguez
European Journal of Sustainable Development 10 (2), 73-73, 2021
52021
Consumer ethicality perception and legitimacy: competitive advantages in COVID-19 crisis
G Payne, A Blanco-González, G Miotto, C del-Castillo
American Behavioral Scientist, 00027642211016515, 2021
52021
The influence of business ethics and community outreach on faculty engagement: the mediating effect of legitimacy in higher education
A Blanco-González, C Del-Castillo-Feito, G Miotto
European Journal of Management and Business Economics, 2021
42021
Tecnología audiovisual para la educación: potencial pedagógico del HbbTV en la Universidad
JFF i Gascón, MP López, G Miotto, SL Ormaechea, JB López
Contenidos audiovisuales, narrativas y alfabetización mediática, 367-376, 2019
42019
El diálogo entre ciencia y sociedad en España. Experiencias y propuestas par avanzar hacia la Investigación y la Innovación Responsables desde la comunicación
D García-Marzá, F Fernández Beltrán, R Sanahuja Sanahuja, ...
Universitat Jaume I. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018
42018
CSR in Business Schools: A Theoretical Framework
G Miotto, J Rom
business and society 16, 577, 2017
42017
Relationship between equality policies and moral legitimacy according to experts’ perceptions
A Blanco-González, G Miotto, F Díez-Martín, C Prado-Román
Blanquerna School of Communication and International Relations, 103-116, 2020
32020
RSC 2.0, el barómetro de la confianza
G Miotto
Capital Humano 244, 42-46, 2010
32010
Organizational legitimacy perception: Gender and uncertainty as bias for evaluation criteria
F Díez-Martín, G Miotto, G Cachón-Rodríguez
Journal of Business Research 139, 426-436, 2022
22022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20