Perpectiva ampliada del conocimiento didáctico-matemático del profesor LR Pino-Fan, JD Godino Paradigma 36 (1), 87-109, 2015 | 247 | 2015 |
Meta didactic-mathematical knowledge of teachers: criteria for the reflection and assessment on teaching practice A Breda, LR Pino-Fan, V Font EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (6 …, 2017 | 241 | 2017 |
Criterios valorativos y normativos en la Didáctica de las Matemáticas: el caso del constructo idoneidad didáctica A Breda, V Font, LR Pino-Fan Bolema: boletim de educação matemática 32, 255-278, 2018 | 200 | 2018 |
Faceta epistémica del conocimiento didáctico-matemático sobre la derivada LR Pino-Fan, JD Godino, V Font Educação Matemática Pesquisa 13 (1), 141-178, 2011 | 160 | 2011 |
Towards a methodology for the characterization of teachers’ didactic-mathematical knowledge LR Pino-Fan, A Assis, WF Castro EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (6 …, 2015 | 148 | 2015 |
What makes mathematics teacher knowledge specialized? Offering alternative views T Scheiner, MA Montes, JD Godino, J Carrillo, LR Pino-Fan International Journal of Science and Mathematics Education 17, 153-172, 2019 | 146 | 2019 |
Assessing key epistemic features of didactic-mathematical knowledge of prospective teachers: the case of the derivative LR Pino-Fan, JD Godino, V Font Journal of Mathematics Teacher Education 21, 63-94, 2018 | 113 | 2018 |
Idoneidad epistémica del significado de la derivada en el curriculo de bachillerato L Pino-Fan, WF Castro, JD Godino, V Font Paradígma 34 (2), 129-150, 2013 | 84 | 2013 |
Evaluación de la faceta epistémica del conocimiento didáctico-matemático de futuros profesores de bachillerato sobre la derivada LR Pino-Fan Universidad de Granada, 2014 | 77 | 2014 |
Desenho e aplicação de um instrumento para explorar a faceta epistêmica do conhecimento didático-matemático de futuros professores sobre a derivada LR Pino-Fan, JD Godino, V Font REVEMAT: Revista Eletrônica de matemática 8, 1-47, 2013 | 72 | 2013 |
Una Propuesta para el Análisis de las Prácticas Matemáticas de Futuros Profesores sobre Derivadas LR Pino-Fan, JD Godino, V Font BOLEMA, 2014 | 71 | 2014 |
Conocimientos profesionales en el diseño y gestión de una clase sobre semejanza de triángulos: análisis con herramientas del modelo CCDM J Díaz Godino, MB Giacomone, V Font Moll, LR Pino-Fan Avances de investigación en Educación Matemática, 2018 | 48 | 2018 |
The mathematical knowledge for teaching. A view from onto-semiotic approach to mathematical knowledge and instruction JD Godino, L Pino-Fan, B Ubuz, Ç Haser, M Mariotti Proceedings of the Eighth Congress of the European Society for Research in …, 2013 | 45 | 2013 |
The theory of registers of semiotic representation and the onto-semiotic approach to mathematical cognition and instruction: linking looks for the study of mathematical … L Pino-Fan, I Guzmán, R Duval, V Font Proceedings of the 39th Conference of the International Group for the …, 2015 | 44 | 2015 |
Evaluación del conocimiento de futuros profesores de matemáticas sobre las transformaciones de las representaciones de una función TR Amaya De Armas, LR Pino-Fan, A Medina Rivilla Educación matemática 28 (3), 111-144, 2016 | 43 | 2016 |
Analysis of the meanings of the antiderivative used by students of the first engineering courses LR Pino-Fan, V Font, W Gordillo, V Larios, A Breda International Journal of Science and Mathematics Education 16, 1091-1113, 2018 | 40 | 2018 |
A mathematics education research agenda in latin america motivated by coronavirus pandemic. WF Castro, LR Pino-Fan, JG Lugo-Armenta, JA Toro, S Retamal EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 16 (12), 2020 | 36 | 2020 |
Analysis of the underlying cognitive activity in the resolution of a task on derivability of the the absolute-value function: two theoretical perspectives LR Pino-Fan, V Font Moll, IC Guzmán Retamal, R Duval Pna, 2017 | 36 | 2017 |
Una propuesta de reconstrucción del significado holístico de la antiderivada W Gordillo, LR Pino-Fan Bolema: Boletim de Educação Matemática 30, 535-558, 2016 | 34 | 2016 |
El conocimiento didáctico-matemático de los profesores: pautas y criterios para su evaluación y desarrollo L Pino-Fan, V Font, JD Godino Matemática Educativa: La formación de profesores., 137-151, 2013 | 33 | 2013 |