Perpectiva ampliada del conocimiento didáctico-matemático del profesor LR Pino-Fan, JD Godino Paradigma 36 (1), 87-109, 2015 | 150 | 2015 |
Faceta epistémica del conocimiento didáctico-matemático sobre la derivada LR Pino-Fan, JD Godino, VF Moll Educação Matemática Pesquisa: Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados …, 2011 | 126 | 2011 |
Meta didactic-mathematical knowledge of teachers: criteria for the reflection and assessment on teaching practice A Breda, LR Pino-Fan, V Font EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (6 …, 2017 | 116 | 2017 |
Criterios valorativos y normativos en la Didáctica de las Matemáticas: el caso del constructo idoneidad didáctica A Breda, V Font, LR Pino-Fan Bolema: Boletim de Educação Matemática 32 (60), 255-278, 2018 | 80 | 2018 |
Towards a methodology for the characterization of teachers’ didactic-mathematical knowledge LR Pino-Fan, A Assis, WF Castro EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (6 …, 2015 | 78 | 2015 |
Assessing key epistemic features of didactic-mathematical knowledge of prospective teachers: the case of the derivative LR Pino-Fan, JD Godino, V Font Journal of Mathematics Teacher Education 21 (1), 63-94, 2018 | 61 | 2018 |
Evaluación de la faceta epistémica del conocimiento didáctico-matemático de futuros profesores de bachillerato sobre la derivada LR Pino-Fan Universidad de Granada, 2014 | 57 | 2014 |
Diseño y aplicación de un instrumento para explorar la faceta epistémica del conocimiento didáctico-matemático de futuros profesores sobre la derivada (2ª parte) Desenho e … LR Pino-Fan, JD Godino, V Font Revista Eletrônica de Educação Matemática 8, 1-47, 2013 | 56 | 2013 |
What makes mathematics teacher knowledge specialized? Offering alternative views T Scheiner, MA Montes, JD Godino, J Carrillo, LR Pino-Fan International Journal of Science and Mathematics Education 17 (1), 153-172, 2019 | 48 | 2019 |
Idoneidad epistémica del significado de la derivada en el curriculo de bachillerato L Pino-Fan, WF Castro, JD Godino, V Font Paradígma 34 (2), 129-150, 2013 | 42 | 2013 |
Una Propuesta para el Análisis de las Prácticas Matemáticas de Futuros Profesores sobre Derivadas LR Pino-Fan, JD Godino, V Font BOLEMA, 2014 | 41 | 2014 |
The mathematical knowledge for teaching. A view from onto-semiotic approach to mathematical knowledge and instruction JD Godino, L Pino-Fan Proceedings of the Eighth Congress of the European Society for Research in …, 2013 | 41 | 2013 |
Conocimientos profesionales en el diseño y gestión de una clase sobre semejanza de triángulos. Análisis con herramientas del modelo CCDM JD Godino, B Giacomone, V Font, L Pino-Fan Avances de Investigación en Educación Matemática, 63-83, 2018 | 26 | 2018 |
The theory of registers of semiotic representation and the onto-semiotic approach to mathematical cognition and instruction: linking looks for the study of mathematical … L Pino-Fan, I Guzmán, R Duval, V Font Proceedings of the 39th Conference of the International Group for the …, 2015 | 26 | 2015 |
Key epistemic features of mathematical knowledge for teaching the derivative L Pino-Fan, JD Godino, V Font, WF Castro Proceedings of the 36th Conference of the International Group for the …, 2012 | 26 | 2012 |
El conocimiento didáctico-matemático de los profesores: pautas y criterios para su evaluación y desarrollo L Pino-Fan, V Font, JD Godino Matemática Educativa: La formación de profesores., 137-151, 2013 | 25 | 2013 |
La investigación acción en la práctica docente. Un análisis bibliométrico (2003-2017) M de Jesús Pérez-Van-Leenden Magis, Revista Internacional De Investigación En Educación 12 (24), 177-192, 2019 | 24 | 2019 |
Analysis of the meanings of the antiderivative used by students of the first engineering courses LR Pino-Fan, V Font, W Gordillo, V Larios, A Breda International Journal of Science and Mathematics Education 16 (6), 1091-1113, 2018 | 24 | 2018 |
Evaluación del conocimiento de futuros profesores de matemáticas sobre las transformaciones de las representaciones de una función TR Amaya De Armas, LR Pino-Fan, A Medina Rivilla Educación matemática 28 (3), 111-144, 2016 | 24 | 2016 |
Prospective teacher's specialized content knowledge on derivative L Pino-Fan, JD Godino, V Font, WF Castro Proceedings of the Eighth Congress of the European Society for Research in …, 2013 | 24 | 2013 |