Informal online communities and networks as a source of teacher professional development: A review M Macià, I García Teaching and teacher education 55, 291-307, 2016 | 613 | 2016 |
Properties of teacher networks in Twitter: Are they related to community-based peer production? M Macià, I Garcia The International Review of Research in Open and Distributed Learning 18 (1), 2017 | 37 | 2017 |
Professional development of teachers acting as bridges in online social networks M Macià, I García RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY 26, 2018 | 26 | 2018 |
Fomentar la inclusión de todo el alumnado a través del Diseño curricular del aprendizaje M Golobardes Barcelona: Revista Digital Entera 2 (1), 2013 | 7 | 2013 |
Eines digitals per a l’avaluació des d’una perspectiva del DUA I Sala Bars, M Macià-Golobardes, J Simón Llovet, E Alomar Kurz Aloma, 2020, Vol. 38 (2), 2020 | 4 | 2020 |
Análisis de experiencias educativas con dispositivos móviles para una educación inclusiva EM Maldonado, XC Farran, MS Casarramona, CL Arias, MM Golobardes Edutec. Revista Electrónica de Tecnología Educativa, a336-a336, 2016 | 2 | 2016 |
La col· laboració informal docent a través de la participació en xarxes i comunitats en línia per afavorir el desenvolupament professional M Macià Golobardes Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2019 | | 2019 |
Análisis de experiencias educativas con tabletas digitales para una educación inclusiva E Mauri Maldonado, X Carrera, M Selga Casarramona, C López Arias, ... Edutec. Asociación para el Desarrollo de la Tecnología Educativa, 2016 | | 2016 |
Teachers informal collaboration through online participation to foster professional development/La col· laboració informal docent a través de la participació en xarxes i … M Macià Golobardes Universitat Oberta de Catalunya, 0 | | |
ANÁLISIS DE EXPERIENCIAS EDUCATIVAS CON TABLETAS DIGITALES PARA UNA EDUCACIÓN INCLUSIVA EM Maldonado, XC Farran, MS Casarramona, CL Arias, MM Golobardes, ... SABERES INFORMÁTICOS E INFORMACIONALES EN UN GRUPO DE DOCENTES DE SECUNDARIA …, 0 | | |
TEACHER TRAINING IN THE USE OF DIGITAL TABLETS TO PROMOTE INCLUSION AND PARTICIPATION OF ALL STUDENTS MM Golobardes JOURNAL OF THE WORLD FEDERATION OF ASSOCIATIONS FOR TEACHER EDUCATION 1 (3b), 85, 0 | | |