Follow
Monica Macia
Title
Cited by
Cited by
Year
Digital media for family-school communication? Parents' and teachers' beliefs
MM Bordalba, JG Bochaca
Computers & Education 132, 44-62, 2019
1472019
La comunicación familia-escuela: el uso de las TIC en los centros de primaria
MM Bordalba
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado 19 (1 …, 2016
1472016
Accesibilidad y alfabetización digital: barreras para la integración de las TIC en la comunicación familia/escuela
MM Bordalba, JG Bochaca
Revista de Investigación Educativa 36 (1), 239-257, 2018
922018
Principales canales para la comunicación familia-escuela: análisis de necesidades y propuestas de mejora
M Macià Bordalba
Universidad Complutense de Madrid, 2019
752019
Intercultural Education in Catalonia (Spain): Evolution of discourses and practices (2000-2016)
J Garreta-Bochaca, M Macia-Bordalba, N Llevot-Calvet
Estudios sobre Educación 38, 191-215, 2020
252020
Aproximación teórica a la comunicación familia-escuela: Estrategias de mejora
M Macià Bordalba
Asociación Internacional de Ciencias Sociales y Trabajo Social, 2018
242018
Religious education in state primary schools: the case of Catalonia (Spain)
J Garreta-Bochaca, M Macia-Bordalba, N Llevot-Calvet
British Journal of Religious Education 41 (2), 145-154, 2019
222019
Access and digital literacy: Barriers of the integration of ICT in family/school communication
M Macia Bordalba, J Garreta Bochaca
RIE-REVISTA DE INVESTIGACION EDUCATIVA 36 (1), 239-257, 2018
162018
Families and schools. The involvement of foreign families in schools
P Barabanti, M Colombo, C Dierendonck, J Garreta i Bochaca, S Kerger, ...
Edicions de la Universitat de Lleida, 2019
122019
Educación intercultural en Cataluña (España): Evolución de los discursos y de las prácticas (2000–2016)
J Garreta-Bochaca, M Macià-Bordalba, N Llevot Calvet
Estud. Sobre Educ 38, 191-215, 2020
92020
La actitud de los equipos directivos en torno a la Educación Religiosa en Cataluña (España)
JG Bochaca, M Macià-Bordalba, NL Calvet
EHQUIDAD. Revista Internacional de Políticas de Bienestar y Trabajo Social …, 2020
82020
Main channels for family-school communication: Needs analysis and proposals for improvement
M Macia Bordalba
Revista Complutense de Educacion 30 (1), 147-165, 2019
82019
Foreign families and schools Innovative strategies for improving the family-school relationship
M Macià Bordalba, F Burriel Manzanares, E Roig del Amor, ...
Edicions de la Universitat de Lleida, 2021
52021
Family-school communication: the use of ICT in primary schools
M Macia Bordalba
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado 19 (1 …, 2016
22016
Parental involvement in secondary education in Belgium, France and Luxembourg: Associations with family and school characteristics
D Poncelet, MM Bordalba, C Dierendonck
European Journal of Education 58 (4), 719-740, 2023
2023
Intercultural Education in Schools: From Policies to Practices in Catalonia (Spain)
M Macià Bordalba, À Torrelles Montanuy
Universidad Santo Tomás, 2021
2021
La població gitana de Lleida: passat, present i futur
J Garreta, M Iglesias, M Macià, N Llevot
Universitat de Lleida, 2020
2020
La actitud de los equipos directivos en torno a la Educación Religiosa en Cataluña (España)
J Garreta i Bochaca, M Macià Bordalba, N Llevot Calvet
Asociación Internacional de Ciencias Sociales y Trabajo Social, 2020
2020
La actitud de los equipos directivos en torno a la Educación Religiosa en Cataluña (España) Headmasters’ attitudes towards Religious Education in Catalonia (Spain)
J Garreta-Bochaca, M Macia-Bordalba, N Llevot-Calvet
Revista Internacional de Políticas de Bienestar y Trabajo Social …, 2020
2020
Family-School Communication: Trends, challenges and ways forward
M Macià Bordalba
Universitat de Lleida, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20