Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Olivier FurrerChaired Professor of Marketing, University of FribourgCorreu electrònic verificat a unifr.ch
- Victor Chang (Data Scientist,Industry 5...Professor of Business Analytics, Aston UniversityCorreu electrònic verificat a aston.ac.uk
- Lawrence HamerDean, Purdue University NorthwestCorreu electrònic verificat a pnw.edu
- S DackoAssociate Professor of Marketing and Strategic Management, University of WarwickCorreu electrònic verificat a warwick.ac.uk
- Kirk Damon AikenProfessor of Marketing, California State University ChicoCorreu electrònic verificat a csuchico.edu
- Ravi MadhavanUniversity of PittsburghCorreu electrònic verificat a pitt.edu
- Rodoula H. TsiotsouProfessor of Services Marketing, University of Macedonia, GreeceCorreu electrònic verificat a uom.edu.gr
- Michele D. BunnUniversity of Alabama at BirminghamCorreu electrònic verificat a uab.edu
- Anthony AsareAssistant Professor of Marketing, Quinnipiac UniversityCorreu electrònic verificat a quinnipiac.edu
- Adwait KhareUniversity of Texas at ArlingtonCorreu electrònic verificat a uta.edu
- Abhik RoyProfessor of Marketing, Department of Marketing, Quinnipiac UniversityCorreu electrònic verificat a quinnipiac.edu
- Nianxin WangJiangsu University of Science and TechnologyCorreu electrònic verificat a just.edu.cn
- Xing WanNanjing University of Finance and EconomicsCorreu electrònic verificat a nufe.edu.cn
- P.V. (Sundar) BalakrishnanSchool of Business, University of Washington BothellCorreu electrònic verificat a u.washington.edu
- Dr. James PainterEastern Illinois UniversityCorreu electrònic verificat a eiu.edu
- Sherriff LukEmlyon Business School
- Tung-Lung Steven ChangLong Island University, PostCorreu electrònic verificat a liu.edu
Segueix
Ben S. Liu
Professor Emeritus of Marketing, Quinnipiac University
Correu electrònic verificat a quinnipiac.edu - Pàgina d'inici