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Inés López López
Inés López López
Universidad de Murcia, Profesora Titular de Comercialización e Investigación de Mercados
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Título
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Año
Organic food consumption in Europe: International segmentation based on value system differences
SR De Maya, I López-López, JL Munuera
Ecological Economics 70 (10), 1767-1775, 2011
1762011
Explaining website effectiveness: The hedonic–utilitarian dual mediation hypothesis
I López, S Ruiz
Electronic Commerce Research and Applications 10 (1), 49-58, 2011
1122011
When sharing consumption emotions with strangers is more satisfying than sharing them with friends
I López-López, S Ruiz-de-Maya, L Warlop
Journal of Service Research 17 (4), 475-488, 2014
682014
Is a most helpful eWOM review really helpful? The impact of conflicting aggregate valence and consumer’s goals on product attitude
I López-López, JF Parra
Internet Research, 2016
482016
The impact of congruence between the CSR activity and the company's core business on consumer response to CSR
JV García-Jiménez, S Ruiz-de-Maya, I López-López
Spanish Journal of Marketing-ESIC 21, 26-38, 2017
462017
I Will Do It If I Enjoy It! The Moderating Effect of Seeking Sensory Pleasure When Exposed to Participatory CSR Campaigns
SR de Maya, R Lardín-Zambudio, I López-López
Frontiers in psychology 6, 2016
252016
Marketing en redes sociales
M Sicilia, M Palazón, I López, M López
ESIC Editorial, 2021
242021
When hedonic products help regulate my mood
I López López, S Ruiz de Maya
Marketing Letters 23 (3), 701-717, 2012
212012
Sharing co-creation experiences contributes to consumer satisfaction
RA López, SR de Maya, IL López
Online Information Review, 2017
172017
Metodología del diseño experimental
SR de Maya, IL López
Métodos de investigación social y de la empresa, 485-502, 2013
142013
Las respuestas cognitivas y emocionales del consumidor como determinantes de la eficacia del sitio web
L López, S Ruiz
Revista Española de Investigación de Marketing 12 (1), 43-63, 2008
142008
How harmful are online firestorms for brands?
E Delgado-Ballester, I López-López, AB Palazón
Spanish Journal of Marketing-ESIC 24 (1), 133-151, 2020
11*2020
Higher Education Institutions as a Transformation Platform under the Sustainable Development Goals Framework
ARB Inés López-López, Marcos Bote, Longinos Marín-Rives
European Journal of Sustainable Development 8 (3), 306-312, 2019
82019
Metodología del diseño experimental
S Ruiz, I López
Universidad de Murcia, 2013
72013
The role of e-WOM in international communication
S Ruiz, M Sicilia, I López, M López
Handbook of research on international advertising, 2012
62012
Why do people initiate an online firestorm? the role of sadness, anger, and dislike
E Delgado-Ballester, I López-López, A Bernal-Palazón
International Journal of Electronic Commerce 25 (3), 313-337, 2021
42021
Cómo medir emociones y pensamientos en los estudios sobre el comportamiento de los consumidores
IL López, SR de Maya, MS Piñero
Investigación y marketing, 67-74, 2007
42007
Why should you respond to customer complaints on a personal level? The silent observer's perspective
I López-López, M Palazón, JA Sánchez-Martínez
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021
22021
El efecto de compartir las emociones en el comportamiento del consumidor
IL López
Universidad de Murcia, 2010
22010
Las características de la relación individuo-entorno como determinantes de la eficacia del sitio web
IL López, S Ruiz
Esic market, 147-188, 2008
22008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20