Inés López López
Inés López López
Universidad de Murcia, Profesor de Comercialización e Investigación de Mercados
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Año
Organic food consumption in Europe: International segmentation based on value system differences
SR De Maya, I López-López, JL Munuera
Ecological Economics 70 (10), 1767-1775, 2011
1202011
Explaining website effectiveness: The hedonic–utilitarian dual mediation hypothesis
I López, S Ruiz
Electronic Commerce Research and Applications 10 (1), 49-58, 2011
902011
When sharing consumption emotions with strangers is more satisfying than sharing them with friends
I López-López, S Ruiz-de-Maya, L Warlop
Journal of Service Research 17 (4), 475-488, 2014
542014
Is a most helpful eWOM review really helpful? The impact of conflicting aggregate valence and consumer’s goals on product attitude
I López-López, JF Parra
Internet Research, 2016
262016
The impact of congruence between the CSR activity and the company's core business on consumer response to CSR
JV García-Jiménez, S Ruiz-de-Maya, I López-López
Spanish Journal of Marketing-ESIC 21, 26-38, 2017
222017
When hedonic products help regulate my mood
IL López, SR De Maya
Marketing Letters 23 (3), 701-717, 2012
162012
I Will Do It If I Enjoy It! The Moderating Effect of Seeking Sensory Pleasure When Exposed to Participatory CSR Campaigns
SR de Maya, R Lardín-Zambudio, I López-López
Frontiers in psychology 6, 2016
122016
Las respuestas cognitivas y emocionales del consumidor como determinantes de la eficacia del sitio web
L López, S Ruiz
Revista Española de Investigación de Marketing 12 (1), 43-63, 2008
102008
Sharing co-creation experiences contributes to consumer satisfaction
RA López, SR de Maya, IL López
Online Information Review, 2017
52017
The role of e-WOM in international communication
S Ruiz, M Sicilia, I López, M López
Handbook of research on international advertising, 2012
42012
Higher Education Institutions as a Transformation Platform under the Sustainable Development Goals Framework
ARB Inés López-López, Marcos Bote, Longinos Marín-Rives
European Journal of Sustainable Development 8 (3), 306-312, 2019
22019
Metodología del diseño experimental
SR de Maya, IL López
métodos de investigación social y de la empresa, 485-502, 2013
22013
El efecto de compartir las emociones en el comportamiento del consumidor
IL López
Universidad de Murcia, 2010
22010
Las características de la relación individuo-entorno como determinantes de la eficacia del sitio web
IL López, S Ruiz
Esic market, 147-188, 2008
22008
Cómo medir emociones y pensamientos en los estudios sobre el comportamiento de los consumidores
IL López, SR de Maya, MS Piñero
Investigación y marketing, 67-74, 2007
22007
SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC
JV García-Jiménez, S Ruiz-de-Maya, I López-López
12017
El boca oreja electrónico en el sitio web del minorista y su influencia en el consumidor
SR de Maya, MS Piñero, IL López
Distribución comercial y comportamiento del consumidor, 263, 2010
12010
A hedonic/utilitarian dual mediation hypothesis: The role of emotions and the bi-dimensionality of attitude in website effectiveness
I LÓPEZ, S RUIZ
12007
Discovering Call Interaction Fluency: A Way to Improve Experiences with Call Centres
E Fernández-Sabiote, I López-López
Service Science 12 (1), 26-42, 2020
2020
La distribución de artículos deportivos en España: evaluación de la estrategia omnicanal del sector
E Fernández Sabiote, I López, M Sicilia
Redmarka. Revista de Marketing Aplicado 24 (1), 1-16, 2020
2020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
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