Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Yves Van VaerenberghProfessor of Marketing, KU LeuvenCorreu electrònic verificat a kuleuven.be
- Cécile DelcourtProfessor, HEC LiegeCorreu electrònic verificat a ulg.ac.be
- Kevin Kam Fung SoWilliam S. Spears Chair in Business, Spears School of Business, Oklahoma State UniversityCorreu electrònic verificat a okstate.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciCorreu electrònic verificat a northwestern.edu
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolCorreu electrònic verificat a bi.no
- Thijs ZwienenbergEindhoven University of TechnologyCorreu electrònic verificat a tue.nl
- Yu Xu 徐煜Assistant Professor, Northwestern UniversityCorreu electrònic verificat a northwestern.edu
- Sertan KabadayiFordham UniversityCorreu electrònic verificat a fordham.edu
- Silvia RavazzaniAssociate Professor, Department of Business, Law, Economics & Consumer Behaviour , IULM UniversityCorreu electrònic verificat a iulm.it
Segueix
Simon Hazée
Université catholique de Louvain (UCLouvain), LouRIM, CCMS
Correu electrònic verificat a uclouvain.be