Crea el meu perfil
Coautors
- Roland T. RustU. of MarylandCorreu electrònic verificat a rhsmith.umd.edu
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Shapour AzarmProfessor of Mechanical Engineering, University of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- Andrew WhinstonUniversity of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a uts.cc.utexas.edu
- Ramkumar JanakiramanProfessor of Marketing AnalyticsCorreu electrònic verificat a ncsu.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghCorreu electrònic verificat a katz.pitt.edu
- Brian RatchfordProfessor of Marketing UT DallasCorreu electrònic verificat a utdallas.edu
- Hyoryung NamSyracuse UniversityCorreu electrònic verificat a syr.edu
- Lan LuoProfessor of Marketing, University of Southern CaliforniaCorreu electrònic verificat a marshall.usc.edu
- Michel WedelPepsico Professor of Consumer Science, University of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- Ram BezawadaAssociate Professor (Marketing Department), State U. of New York, BuffaloCorreu electrònic verificat a buffalo.edu
- Rishika RishikaNC State UniversityCorreu electrònic verificat a ncsu.edu
- H. Alice LiThe Ohio State UniversityCorreu electrònic verificat a osu.edu
- Robert J. KauffmanCopenhagen Business School and Singapore Management UniversityCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Haluk DemirkanUniversity of Washington - TacomaCorreu electrònic verificat a uw.edu
- Xian GuAssistant Professor of Marketing, Indiana UniversityCorreu electrònic verificat a iu.edu
- Ruth N. BoltonArizona State UniversityCorreu electrònic verificat a asu.edu
- Hannu SaarijärviProfessor of MarketingCorreu electrònic verificat a tuni.fi
- Hannu KuuselaProfessor, Faculty of Management and Busines, Tampere UniversityCorreu electrònic verificat a uta.fi
- Ashish Kumarspecial educatorCorreu electrònic verificat a sanskriti.edu.in
Segueix
P.K. Kannan
Professor of Marketing, University of Maryland
Correu electrònic verificat a umd.edu - Pàgina d'inici