Seguir
INMACULADA SENRA SILVA
INMACULADA SENRA SILVA
Dirección de correo verificada de flog.uned.es
Título
Citado por
Citado por
Año
A Study on CLIL Secondary School Teachers in Spain: Views, Concerns and Needs
I Senra-Silva
Complutense Journal of English Studies 29, 49-68, 2021
122021
Designing computer-generated pedagogical feedback for Spanish students of EFL
I Senra Silva
Revista española de lingüística aplicada 23, 281-296, 2010
122010
Towards a history of Northern English: early and late Northumbrian
JF Cuesta, NR Ledesma, IS Silva
Studia Neophilologica 80 (2), 132-159, 2008
102008
THE RUNE'ĒƥEL'AND SCRIBAL WRITING HABITS IN THE BEOWULF MS
IS Silva
Neuphilologische Mitteilungen 99 (3), 241-247, 1998
91998
Speech fluency in phrases: Teaching English oral fluency in distance learning
I Senra Silva
Estudios de lingüística inglesa aplicada, 17, 209-232., 2017
62017
A note on the meaning of os in the old english rune poem
IS Silva
Epos, 393, 2006
62006
Ohthere and Wulfstan: one or two voyagers at the court of King Alfred?
JF Cuesta, IS Silva
Studia Neophilologica 72 (1), 18-23, 2000
62000
Does Old Northumbrian exist?: Northern varieties of Old English
JF Cuesta, IS Silva
Multidisciplinary Studies in Language and Literature: English, American and …, 2008
52008
Gramática inglesa para hispanohablantes
RC Beltrán, IS Silva
Cambridge University Press, 2017
32017
The significance of the rune names: evidence from the Anglo-saxon and Nordic sources
I Senra Silva
The significance of the rune names: evidence from the Anglo-saxon and Nordic …, 2003
32003
The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers
I Senra Silva, D Ardura Martínez
Ministerio de Educación y Formación Profesional, 2023
22023
From language teaching to language assessment with the help of technological resources: Higher Education students and oral production
I Senra Silva
Editorial UNED, 2022
22022
Evaluación del proceso de tutorización del TFM de la Facultad de Filología de la UNED con metodología de educación a distancia.
N Polo Cano, I Senra Silva, A Gómez Fernández
Didáctica. Lengua y literatura 30, 2018
22018
The Names of the u-Rune
I Senra Silva
Futhark: International Journal of Runic Studies 1, 109-122, 2010
22010
El impacto de la obligatoriedad de los programas bilingües en las actitudes y percepciones sobre la educación bilingüe del profesorado de asignaturas de contenido de educación …
I Senra-Silva, D Ardura
Revista de educación 403, 67-96, 2024
12024
Análisis de estrategias de traducción del antiguo nórdico al latín en el manuscrito" Runología"
IS Silva
Interlingüística, 1289-1294, 2004
12004
Teaching Historical Linguistics in the New Curriculum
JM Fernández Cuesta, I Senra Silva
The Grove: Working papers on English studies, 8, 81-94., 2001
12001
Ohthere and Wulfstan: One or two voyagers at the court of King Alfred?('Orosius')
J Fernandez Cuesta, I Senra Silva
STUDIA NEOPHILOLOGICA 72 (1), 18-23, 2000
12000
The manuscript runic tradition in the Old English" Solomon and Saturn"
IS Silva
Actas de X Congreso Internacional de la Sociedad Española de Lengua y …, 2000
12000
Impacto de la elección del alumnado en sus actitudes y percepciones hacia la educación bilingüe
D Ardura, I Senra-Silva
Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas …, 2025
2025
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20