Ana M. Díaz Martín
Ana M. Díaz Martín
Associated Professor of Marketing, Universidad Autónoma de Madrid
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Satisfaction with service recovery: Perceived justice and emotional responses
AB del Río-Lanza, R Vázquez-Casielles, AM Díaz-Martín
Journal of Business Research 62 (8), 775-781, 2009
4412009
Antecedents of the difference in perceived risk between store brands and national brands
CG Mieres, AMD Martin, JAT Gutiérrez
European Journal of Marketing, 2006
3192006
Marketing: estrategias y aplicaciones sectoriales
R Vázquez Casielles, J Trespalacios Gutiérrez
CIVITAS Ediciones SL,, 2002
2432002
Relationship marketing and information and communication technologies: Analysis of retail travel agencies
L Suarez Alvarez, AM Díaz Martín, RV Casielles
Journal of travel Research 45 (4), 453-463, 2007
1672007
The use of quality expectations to segment a service market
AM Díaz‐Martín, V Iglesias, R Vazquez, AV Ruiz
Journal of Services Marketing, 2000
1522000
The brand management system and service firm competitiveness
ML Santos-Vijande, AB del Río-Lanza, L Suárez-Álvarez, AM Díaz-Martín
Journal of Business Research 66 (2), 148-157, 2013
1382013
Perceived justice of service recovery strategies: Impact on customer satisfaction and quality relationship
R Vázquez‐Casielles, L Suarez Alvarez, AM Diaz Martin
Psychology & Marketing 27 (5), 487-509, 2010
1062010
Analysis of the role of complaint management in the context of relationship marketing
LS Alvarez, RV Casielles, AMD Martín
Journal of Marketing Management 27 (1-2), 143-164, 2010
1022010
Estructura multidimensional de la calidad de servicio en cadenas de supermercados: desarrollo y validación de la escala CALSUPER
R Vázquez Casielles, IA Rodríguez del Bosque Rodríguez, ...
Documentos de trabajo (Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas), 1996
961996
Trust as a key factor in successful relationships between consumers and retail service providers
RV Casielles, LS Álvarez, AMD Martín
The Service Industries Journal 25 (1), 83-101, 2005
922005
Quality of past performance: Impact on consumers’ responses to service failure
R Vázquez-Casielles, AB del Río-Lanza, AM Díaz-Martín
Marketing Letters 18 (4), 249-264, 2007
772007
La calidad percibida del servicio en establecimientos hoteleros de turismo rural
AVR Vega, RV Casielles, AMD Martín
Papers de Turisme, 17-33, 2015
692015
Using Twitter to engage with customers: a data mining approach
S Okazaki, AM Díaz-Martín, M Rozano, HD Menéndez-Benito
Internet Research, 2015
672015
Hotel innovation and performance in times of crisis
S Campo, AM Díaz, MJ Yagüe
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2014
612014
Biological activity of complexes derived from pyridine-2-carbaldehyde thiosemicarbazone. Structure of.
J García-Tojal, A García-Orad, AA Diaz, JL Serra, MK Urtiaga, MI Arriortua, ...
Journal of inorganic biochemistry 84 (3-4), 271-278, 2001
602001
La confianza y la satisfacción del cliente: variables clave en el sector turístico
LS Álvarez, RV Casielles, AMD Martín
Revista europea de dirección y economía de la empresa 16 (3), 115-132, 2007
422007
An integrated service recovery system (ISRS)
ML Santos‐Vijande, AM Díaz‐Martín, L Suárez‐Álvarez, ...
European Journal of Marketing, 2013
392013
La calidad de servicio percibida por los clientes y por las empresas de turismo rural
AMD Martín
Revista Española de Investigación de Marketing 2 (1), 31, 1998
371998
Use of cardiac troponin T rapid assay in the diagnosis of a myocardial injury secondary to electrical cardioversion
L Garré, Á Álvarez, M Rubio, A Pellegrini, M Caridi, A Berardi, C Lázzaro, ...
Clinical cardiology 20 (7), 619-621, 1997
331997
Market orientation in mid-range service, urban hotels: How to apply the MKTOR instrument
S Campo, AM Díaz, MJ Yagüe
International Journal of Hospitality Management 43, 76-86, 2014
312014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20