Ana M. Díaz Martín
Ana M. Díaz Martín
Full Professor of Marketing, Universidad Autónoma de Madrid
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Satisfaction with service recovery: Perceived justice and emotional responses
AB del Río-Lanza, R Vázquez-Casielles, AM Díaz-Martín
Journal of Business Research 62 (8), 775-781, 2009
5152009
Antecedents of the difference in perceived risk between store brands and national brands
CG Mieres, AMD Martin, JAT Gutiérrez
European Journal of Marketing, 2006
3522006
Relationship marketing and information and communication technologies: Analysis of retail travel agencies
L Suarez Alvarez, AM Díaz Martín, RV Casielles
Journal of travel Research 45 (4), 453-463, 2007
1812007
The brand management system and service firm competitiveness
ML Santos-Vijande, AB del Río-Lanza, L Suárez-Álvarez, AM Díaz-Martín
Journal of Business Research 66 (2), 148-157, 2013
1682013
The use of quality expectations to segment a service market
AM Díaz‐Martín, V Iglesias, R Vazquez, AV Ruiz
Journal of Services Marketing, 2000
1642000
Estructura multidimensional de la calidad de servicio en cadenas de supermercados: desarrollo y validación de la escala CALSUPER
R Vázquez Casielles, IA Rodríguez del Bosque Rodríguez, ...
Documentos de trabajo (Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas), 1996
1191996
Perceived justice of service recovery strategies: Impact on customer satisfaction and quality relationship
R Vázquez‐Casielles, L Suarez Alvarez, AM Diaz Martin
Psychology & Marketing 27 (5), 487-509, 2010
1162010
Analysis of the role of complaint management in the context of relationship marketing
LS Alvarez, RV Casielles, AMD Martín
Journal of Marketing Management 27 (1-2), 143-164, 2010
1082010
Trust as a key factor in successful relationships between consumers and retail service providers
RV Casielles, LS Álvarez, AMD Martín
The Service Industries Journal 25 (1), 83-101, 2005
1032005
Quality of past performance: Impact on consumers’ responses to service failure
R Vázquez-Casielles, AB del Río-Lanza, AM Díaz-Martín
Marketing Letters 18 (4), 249-264, 2007
882007
Using Twitter to engage with customers: a data mining approach
S Okazaki, AM Díaz-Martín, M Rozano, HD Menéndez-Benito
Internet Research, 2015
872015
Hotel innovation and performance in times of crisis
S Campo, AM Diaz, MJ Yagüe
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2014
862014
La calidad percibida del servicio en establecimientos hoteleros de turismo rural
AVR Vega, RV Casielles, AMD Martín
Papers de Turisme, 17-33, 2015
782015
La confianza y la satisfacción del cliente: variables clave en el sector turístico
LS Álvarez, RV Casielles, AMD Martín
Revista europea de dirección y economía de la empresa 16 (3), 115-132, 2007
512007
An integrated service recovery system (ISRS)
ML Santos‐Vijande, AM Díaz‐Martín, L Suárez‐Álvarez, ...
European Journal of Marketing, 2013
442013
Market orientation in mid-range service, urban hotels: How to apply the MKTOR instrument
S Campo, AM Díaz, MJ Yagüe
International Journal of Hospitality Management 43, 76-86, 2014
412014
La calidad de servicio percibida por los clientes y por las empresas de turismo rural
AMD Martín
Revista Española de Investigación de Marketing 2 (1), 31, 1998
381998
Calidad de servicio y su influencia sobre la satisfacción: desarrollo de un enfoque fundamentado en el análisis conjunto para establecer estrategias de actuación en empresas de …
RV Casielles, AMD Martín, MLS Vijande
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 9 (1), 39-56, 2000
342000
Resultados de la Orientación al Mercado: Evidencias empíricas de las Organizaciones no Lucrativas
LIÁ González, RV Casielles, MLS Vijande
Investigaciones europeas de direccion y economia de la empresa 5 (3), 19-40, 1999
331999
Customer perceptions of perceived risk in generic drugs: the Spanish market
M Rozano Suplet, M Gómez Suárez, AM Díaz Martín
Innovar 19 (34), 53-64, 2009
292009
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20