Ana M. Díaz Martín
Ana M. Díaz Martín
Associated Professor of Marketing, Universidad Autónoma de Madrid
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TítuloCitado porAño
Satisfaction with service recovery: Perceived justice and emotional responses
AB del Río-Lanza, R Vázquez-Casielles, AM Díaz-Martín
Journal of Business Research 62 (8), 775-781, 2009
4102009
Antecedents of the difference in perceived risk between store brands and national brands
C González Mieres, A María Díaz Martín, JA Trespalacios Gutiérrez
European Journal of Marketing 40 (1/2), 61-82, 2006
3072006
Marketing: estrategias y aplicaciones sectoriales
R Vázquez Casielles, J Trespalacios Gutiérrez
CIVITAS Ediciones SL,, 2002
2252002
Relationship marketing and information and communication technologies: Analysis of retail travel agencies
L Suarez Alvarez, AM Díaz Martín, RV Casielles
Journal of travel Research 45 (4), 453-463, 2007
1592007
The use of quality expectations to segment a service market
AM Diaz-Martin, V Iglesias, R Vazquez, AV Ruiz
Journal of Services Marketing 14 (2), 132-146, 2000
1462000
The brand management system and service firm competitiveness
ML Santos-Vijande, AB del Río-Lanza, L Suárez-Álvarez, AM Díaz-Martín
Journal of Business Research 66 (2), 148-157, 2013
1252013
Perceived justice of service recovery strategies: Impact on customer satisfaction and quality relationship
R Vázquez‐Casielles, L Suárez Álvarez, AM Diaz Martin
Psychology & Marketing 27 (5), 487-509, 2010
992010
Analysis of the role of complaint management in the context of relationship marketing
LS Alvarez, RV Casielles, AMD Martín
Journal of Marketing Management 27 (1-2), 143-164, 2010
962010
Trust as a key factor in successful relationships between consumers and retail service providers
RV Casielles, LS Álvarez, AMD Martín
The Service Industries Journal 25 (1), 83-101, 2005
862005
Estructura multidimensional de la calidad de servicio en cadenas de supermercados: desarrollo y validación de la escala CALSUPER
R Vázquez, I Rodríguez, M Díaz
Documento de trabajo 119, 96, 1996
821996
Quality of past performance: Impact on consumers’ responses to service failure
R Vázquez-Casielles, AB del Río-Lanza, AM Díaz-Martín
Marketing Letters 18 (4), 249-264, 2007
742007
Using Twitter to engage with customers: a data mining approach
S Okazaki, AM Díaz-Martín, M Rozano, HD Menéndez-Benito
Internet Research 25 (3), 416-434, 2015
622015
Biological activity of complexes derived from pyridine-2-carbaldehyde thiosemicarbazone. Structure of.
J García-Tojal, A García-Orad, AA Díaz, JL Serra, MK Urtiaga, MI Arriortua, ...
Journal of inorganic biochemistry 84 (3-4), 271-278, 2001
602001
Hotel innovation and performance in times of crisis
S Campo, A M. Díaz, M J. Yagüe
International Journal of Contemporary Hospitality Management 26 (8), 1292-1311, 2014
572014
La confianza y la satisfacción del cliente: variables clave en el sector turístico
LS Álvarez, RV Casielles, AMD Martín
Revista europea de dirección y economía de la empresa 16 (3), 115-132, 2007
412007
An integrated service recovery system (ISRS) Influence on knowledge-intensive business services performance
M Leticia Santos-Vijande, A María Díaz-Martín, L Suárez-Álvarez, ...
European Journal of Marketing 47 (5/6), 934-963, 2013
382013
La calidad de servicio percibida por los clientes y por las empresas de turismo rural
AMD Martín
Revista Española de Investigación de Marketing 2 (1), 31, 1998
371998
Use of cardiac troponin T rapid assay in the diagnosis of a myocardial injury secondary to electrical cardioversion
L Garré, Á Álvarez, M Rubio, A Pellegrini, M Caridi, A Berardi, C Lázzaro, ...
Clinical cardiology 20 (7), 619-621, 1997
331997
Calidad de servicio y su influencia sobre la satisfacción: desarrollo de un enfoque fundamentado en el análisis conjunto para establecer estrategias de actuación en empresas de …
RV Casielles, AMD Martín, MLS Vijande
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 9 (1), 39-56, 2000
312000
Market orientation in mid-range service, urban hotels: How to apply the MKTOR instrument
S Campo, AM Díaz, MJ Yagüe
International Journal of Hospitality Management 43, 76-86, 2014
302014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20