Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot0 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- FRANCOIS COLBERTHEC MontréalCorreu electrònic verificat a HEC.CA
- Antonella CaruBocconi UniversityCorreu electrònic verificat a unibocconi.it
- Marie-Agnes ParmentierProfessor of Marketing, HEC MontréalCorreu electrònic verificat a hec.ca
- Veneta Sotiropoulos, Ph.D.Assistant Professor of Marketing, New York Institute of TechnologyCorreu electrònic verificat a nyit.edu
- Marylouise CaldwellAssociate Professor, University of SydneyCorreu electrònic verificat a sydney.edu.au
- Zannie Giraud VossProfessor, Arts Management, SMU & Director, SMU DataArtsCorreu electrònic verificat a smu.edu
- Renaud LegouxHEC MontréalCorreu electrònic verificat a hec.ca
- Marc Di GasperoFormer M.Sc. student at HEC Montreal, Montreal, CanadaCorreu electrònic verificat a hec.ca
- Simon P. SiguéProfessor of Marketing, Athabasca UniversityCorreu electrònic verificat a athabascau.ca
- Paul J. SolomonProfessor of Marketing, University of South FloridaCorreu electrònic verificat a usf.edu
- Amélie GuèvremontProfesseure en marketing, École des Sciences de la Gestion, UQAMCorreu electrònic verificat a uqam.ca
- Oliver KollUniversity of InnsbruckCorreu electrònic verificat a uibk.ac.at
- Benjamin BoeufIESEG School of Management, Paris, FranceCorreu electrònic verificat a ieseg.fr
- Jessica DarveauUniversité LavalCorreu electrònic verificat a fsa.ulaval.ca