Seguir
Gustavo Garcia Botero
Gustavo Garcia Botero
Vrije Universiteit Brussel
Dirección de correo verificada de vub.be
Título
Citado por
Citado por
Año
Self-directed language learning in a mobile-assisted, out-of-class context: do students walk the talk?
G García Botero, F Questier, C Zhu
Computer Assisted Language Learning 32 (1-2), 71-97, 2019
2222019
Acceptance and usage of mobile assisted language learning by higher education students
G García Botero, F Questier, S Cincinnato, T He, C Zhu
Journal of Computing in Higher Education 30, 426-451, 2018
2222018
Complementing in-class language learning with voluntary out-of-class MALL. Does training in self-regulation and scaffolding make a difference?
G García Botero, MA Botero Restrepo, C Zhu, F Questier
Computer Assisted Language Learning 34 (8), 1013-1039, 2021
452021
What students think and what they actually do in a mobile assisted language learning context: new insights for self-directed language learning in higher education
GG Botero, F Questier
CALL communities and culture–short papers from EUROCALL, 150-154, 2016
292016
Acceptance and use of mobile-assisted language learning by higher education language teachers
G García Botero, A Nguyet Diep, J García Botero, C Zhu, F Questier
Lenguaje 50 (1), 66-92, 2022
112022
CALL communities and culture–short papers from EUROCALL 2016
S Papadima-Sophocleous, L Bradley, S Thouësny
Research-publishing. net, 2016
82016
Governmental partnerships for language learning: A commercial language platform for young workers in Colombia
G Garcia Botero, J Garcia Botero, F Questier
The EuroCALL Review 25 (2), 42-55, 2017
62017
Aspectos psicosociales y condiciones educativas de docentes de lengua en formación durante el confinamiento por la pandemia de COVID-19. Íkala, 26 (3), 553–569
J García Botero, G García Botero, MA Botero Restrepo
5*2021
L'influence linguistique de I'espagnolet du français lors de l'apprentissage de l'anglais
MA Botero-Restrepo, J García-Botero, G García-Botero
Revista colombiana de educación, 243-261, 2018
42018
Aspectos psicosociales y condiciones educativas de docentes de lengua en formación durante el confinamiento por la pandemia de COVID-19
JG Botero, GG Botero, MAB Restrepo
Íkala 26 (3), 553-569, 2021
32021
Modelo PAT (Presencialidad Asistida por Tecnología) en tiempos de pandemia: aciertos y desaciertos
MAB Restrepo, JG Botero, GAG Botero
Título original Libro de investigación. II CEMUN: Educar para un mundo nuevo …, 2021
12021
Towards the integration of informal-mobile assisted language learning in out-of-class settings (ongoing PhD)
GAG Botero
12019
Acceptation et utilisation de l'apprentissage des langues assisté par mobile par les professeurs de langues de l'enseignement supérieur
G García Botero, A Nguyet Diep, J García Botero, C Zhu, F Questier
Lenguaje 50 (1), 66-92, 2022
2022
Aceptación y uso del aprendizaje de idiomas asistido por dispositivos móviles por parte de profesores de idiomas de educación superior.
GG Botero, DA Nguyet, JG Botero, C Zhu, F Questier
Lenguaje 50 (1), 66-93, 2022
2022
Aspects psychosociaux et conditions éducatives chez des enseignants de langues en formation pendant le confinement par la pandémie de COVID-19
J García Botero, G García Botero, MA Botero Restrepo
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura 26 (3), 553-569, 2021
2021
Modelo PAT (Presencialidad Asistida por Tecnología) en tiempos de pandemia: aciertos y desaciertos
GAG Botero
II CEMUN: Educar para un mundo nuevo, 43-56, 2021
2021
Aspectos psicosociales y condiciones educativas de docentes de lengua en formación durante el confinamiento por la pandemia de COVID-19
Íkala-Revista de Lenguaje y Cultura 26, 553-569, 2021
2021
La argumentaciòn escrita en lengua materna (L1) y lengua extranjera (L2): Modelos teòricos para su estudio
GAG Botero
Educaciòn y pedagoìa 2020-Parte II, 2020
2020
MOBILE ASSISTED LANGUAGE LEARNING AND SELF-REGULATION AS STRATEGIES TO LEARN A FOREIGN LANGUAGE
GAG Botero
Colección Internacional: Apropiación, aplicación y uso del conocimiento …, 2019
2019
The integration of mobile assisted language learning in out-of-class settings: A study in the Colombian context.
GAG Botero
2019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20