Follow
Paula Tuzón Marco
Paula Tuzón Marco
Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales, Universitat de València
Verified email at uv.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Yukawa alignment in the two-Higgs-doublet model
A Pich, P Tuzon
Physical Review D 80 (9), 091702, 2009
4702009
Charged-Higgs phenomenology in the Aligned two-Higgs-doublet model
M Jung, A Pich, P Tuzon
Journal of High Energy Physics 2010 (11), 1-45, 2010
2222010
Model discriminating power of conversion in nuclei
V Cirigliano, R Kitano, Y Okada, P Tuzon
Physical Review D 80 (1), 013002, 2009
1872009
rate and asymmetry within the aligned two-Higgs-doublet model
M Jung, A Pich, P Tuzon
Physical Review D 83 (7), 074011, 2011
642011
The aligned two-Higgs doublet model
A Pich, P Tuzón
Jagiellonian University, 2010
262010
Education for health in Spanish education laws: comparative between the LOE and the LOMCE
J Montero-Pau, P Tuzón, V Gavidia
Revista Española de Salud Pública 92, e201806030, 2020
19*2020
From continuous to discontinuous transitions in social diffusion
P Tuzón, J Fernández-Gracia, VM Eguíluz
Frontiers in Physics 6, 21, 2018
172018
Particle physics in high school: a diagnose study
P Tuzón, J Solbes
PloS one 11 (6), e0156526, 2016
152016
Misconceptions, knowledge, and attitudes towards the phenomenon of radioactivity
AI Morales López, P Tuzón Marco
Science & Education 31 (2), 405-426, 2022
122022
Análisis de la enseñanza de la estructura e interacciones de la materia según la física moderna en primero de bachillerato
PT Marco, J Solbes
Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, 175-195, 2014
122014
Situación de la enseñanza de las ciencias por indagación en los planes de estudio de Grado de Maestro de Educación Primaria en España
SP Tierno, P Tuzón, J Solbes, V Gavidia
Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, 99-116, 2020
72020
Indagación y modelización del núcleo atómico y sus interacciones
J Solbes, P Tuzón
Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales 78, 34-42, 2014
72014
Inquiry-based science education in primary school in Spain: teachers’ practices
J Montero-Pau, P Tuzón
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias …, 2017
62017
The physics of a new gauge boson in a Stueckelberg extension of the two-Higgs-doublet model
G Panotopoulos, P Tuzón
Journal of High Energy Physics 2011 (7), 1-19, 2011
62011
La formación científica y didáctica en el grado de Maestro en Educación Primaria y la presencia de la indagación según el profesorado
S Pilar Tierno, JA Solbes Matarredona, V Gavidia, P Tuzón
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, 2022
32022
Are pre-service Primary School teachers prepared to teach science by inquiry?
J Montero-Pau, SP Tierno, P Tuzon
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances …, 2017
32017
La modelización usando corporeización en la Enseñanza de las Ciencias
P Tuzón, J Solbes
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias …, 2017
22017
Modelos físicos y químicos usando corporeización en la enseñanza de las ciencias
J Solbes, RP Fons, P Tuzón
Propuestas de educación científica basadas en la indagación y modelización …, 2019
12019
La formación científica y didáctica en el grado de Maestro en Educación Primaria y la presencia de la indagación según el profesorado
SP Tierno Gómez, J Solbes Matarredona, V Gavidia Catalán, ...
2022
Inquiry-based science education in primary school in Spain
J Montero-Pau, P Tuzón
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20