Seguir
Melita Vanessa Vega Auquilla
Melita Vanessa Vega Auquilla
University of Azuay
Dirección de correo verificada de uazuay.edu.ec - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education: From ESP to CLIL in the Tourism Classroom
M Vega, ML Moscoso
Latin American Journal Of Content & Language Integrated Learning 12 (1), 144-176, 2019
322019
Vínculo entre responsabilidad social y comunicación en países de América Latina: Estudio aplicado en empresas de Ecuador, Colombia y Chile
AM Durán, M Vega, JA Orozco-Toro, L Retamal-Ferrada, C Avila
Revista Prisma Social, 141-164, 2021
10*2021
Influencia de la cultura nacional en la gestión de comunicación para la sostenibilidad
AM Durán, M Vega, P Matus, JA Orozco-Toro, C Avila
Cuadernos. info, 184-210, 2020
82020
La evolución del inglés como lengua franca, su enseñanza y aplicación en los negocios
MDL Moscoso-Amador, MV Vega-Auquilla, M Martínez-Sojos
UDAAKADEM, 94-115, 2019
82019
Analysis of Public Relations Management as a Sustainable Pillar in Ecuadorian Organizations in Different Contexts
AM Durán, P Mosquera, M Vega
Corporate Social Responsibility and Corporate Governance 11, 199-222, 2017
8*2017
Quantitative analysis of the convergence between public relations and sustainability: Application in Ecuadorian, Colombian, and Chilean businesses
AM Durán, M Vega, C Avila, P Matus, JA Orozco-Toro
Public Relations Inquiry 11 (2), 241-256, 2022
12022
MOOCs in Ecuador: an overview of courses from a Latin American perspective
JC Lazo, RSC Espinosa, MV Vega-Auquilla
Revista e-scrita: Revista do Curso de Letras da UNIABEU 9 (3), 151-165, 2018
12018
The SDGs in sustainability reports among companies in Ecuador, Colombia, and Chile
LR Ferrada, M Vega, JA Orozco-Toro, C Ávila
Contratexto, 117-147, 2023
2023
Comunicar para el bien común. El enfoque estratégico de la comunicación para la sostenibilidad en Ecuador, Colombia y Chile
JAO Toro, M Vega, L Retamal-Ferrada, C Ávila, AM Durán
Palabra Clave 26 (4), e2641-e2641, 2023
2023
Comunicación y ética empresarial en medio de la crisis del covid-19
L Retamal-Ferrada, C Avila, JA Orozco-Toro, M Vega, AM Durán
Ética y moralidad en los medios de comunicación: investigaciones y …, 2023
2023
The use of gammification in the english language classroom to increase vocabulary in beginners (a1 level)
CL León-Flores, MV Vega-Auquilla
Episteme Koinonía. Revista Electrónica de Ciencias de la Educación …, 2022
2022
The Use of The Celta Frameworks to foster speaking skills in the English language classroom
VV Chiriboga-Gárate, MV Vega-Auquilla
Episteme Koinonía. Revista Electrónica de Ciencias de la Educación …, 2022
2022
Learning English for specific purposes among members of the Shuar Musap Community
MV Vintimilla-Coronel, MV Vega-Auquilla
CIENCIAMATRIA 8 (1), 445-468, 2022
2022
Measuring anxiety among young English language learners: Application of digital games for evaluation
MP Amoroso-Vivanco, MV Vega-Auquilla
CIENCIAMATRIA 8 (1), 469-489, 2022
2022
Comunicación para la sostenibilidad en empresas de Colombia, Chile y Ecuador
AM Durán, JA Orozco-Toro, M Vega-Auquilla, P Matus, C Ávila
Comunicación, Responsabilidad Social y Sostenibilidad: Perspectivas desde …, 2020
2020
Comunicación, responsabilidad social y sostenibilidad: perspectivas desde Colombia, Ecuador, Chile y Norteamericana
DA Díez Gómez, GY Flórez Yépes, AM Durán, A Orozco Toro, ...
Universidad Católica de Manizales, 2020
2020
Content-based instruction for level 3 business majors in the efl classroom at the University of Azuay: incorporating content without sacrificing language
MV Vega Auquilla
University of Cuenca, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–17