Follow
Susana Fernandez Lores
Susana Fernandez Lores
Profesor de Marketing
Verified email at esic.university - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Affective commitment to the employer brand: Development and validation of a scale
S Fernandez-Lores, D Gavilan, M Avello, F Blasco
BRQ Business Research Quarterly 19 (1), 40-54, 2016
1672016
Innovation in online food delivery: Learnings from COVID-19
D Gavilan, A Balderas-Cejudo, S Fernández-Lores, G Martinez-Navarro
International journal of gastronomy and food science 24, 100330, 2021
1612021
Employer branding: estudio multinacional sobre la construcción de la marca del empleador
MF Blasco-López, A Rodríguez-Tarodo, S Fernández-Lores
Universia Business Review, 34-53, 2014
1062014
Employer branding: estudio multinacional sobre la construcción de la marca del empleador
MF Blasco-López, A Rodríguez-Tarodo, S Fernández-Lores
Universia Business Review, 34-53, 2014
1062014
Employer branding: la experiencia de la marca empleadora y su efecto sobre el compromiso afectivo
DG Bouzas, MA Iturriagagoitia, SF Lores
ADResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 58-75, 2013
612013
Universitarios y redes sociales informativas: Escépticos totales, moderados duales o pro-digitales
DG Bouzas, GM Navarro, SF Lores
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, 61-70, 2017
452017
Driving traffic to the museum: The role of the digital communication tools
S Fernandez-Lores, N Crespo-Tejero, R Fernández-Hernández
Technological Forecasting and Social Change 174, 121273, 2022
372022
18 años de" Employer Branding": hacia una definición más precisa
SF Lores, DG Bouzas, MA Iturriagagoitia, MFB López
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 32-51, 2014
302014
Vividness of news push notifications and users’ response
D Gavilan, S Fernández-Lores, G Martinez-Navarro
Technological Forecasting and Social Change 161, 2020
232020
University students and informational social networks: Total sceptics, dual moderates or pro-digitals
D Gavilan, G Martinez-Navarro, S Fernández-Lores
Comunicar: Revista Científica de Comunicacíon y Educacíon 25 (53), 61-70, 2017
192017
Comunicación en el sector turístico. Puntuaciones y comentarios de usuarios como variables estratégicas
DG Bouzas, G Martinez-Navarro, S Fernández-Lores
Vivat Academia, 77-94, 2018
142018
Influencia social en las comunidades de cine: filmaffinity como caso de estudio
D Gavilán, G Martínez-Navarro, S Fernández-Lores
Servicio de publicaciones. Universidad Complutense de Madrid, 2018
122018
Influencia social online: nuevas tecnologías en la comunicación del sector turístico
DG Bouzas, GM Navarro, SF Lores
Icono14 15 (2), 6, 2017
112017
Affective commitment to the employer brand: Development and validation of a scale. BRQ Business Research Quarterly, 19 (1), 40-54
S Fernandez-Lores, D Gavilan, M Avello, F Blasco
112016
The influence of Online Ratings on Film Choice: Decision Making and Perceived Risk
G Gavilan, D., Fernández Lores, S. & Martinez-Navarro
Communication & Society 32 (2), 45-59, 2019
102019
Factores de éxito en las webs de contenidos audiovisuales. Análisis cualitativo comparado
S Fernandez-Lores, G Martinez-Navarro, D Gavilan
El Profesional de la Informacion 29 (6), 2020
82020
El papel social de la televisión ante el bullying. Análisis de la campaña se buscan valientes de mediaset
GM Navarro, DG Bouzas, SF Lores
Revista de Comunicación de la SEECI, 53-72, 2018
82018
Comunicación y marketing de contenidos
MGL Rúa, SF Lores
Nuevas tendencias en comunicación estratégica, 217-253, 2017
82017
Employer branding: A multinational research on the construction of employer brand
M Francisco Blasco-Lopez, A Rodriguez-Tarodo, S Fernandez-Lores
UCJC BUSINESS AND SOCIETY REVIEW, 34-53, 2014
82014
Comunicación y Marketing de contenidos
S Fernández-Lores, M de Garcillán López Rua
Nuevas tendencias en comunicación estratégica, 211-246, 2014
72014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20