Seguir
Miguel A. Suarez-Acosta
Miguel A. Suarez-Acosta
Ingeniero Industrial; PhD. en Economía y Empresa; MSc. Ingenieria Eléctrica; MBA
Dirección de correo verificada de pdi.atlanticomedio.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Employees’ reactions to peers’ unfair treatment by supervisors: The role of ethical leadership
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, MA Suárez-Acosta
Journal of business ethics 122, 537-549, 2014
1352014
Exploring the influence of CEO extraversion and openness to experience on firm performance: The mediating role of top management team behavioral integration
Y Araujo-Cabrera, MA Suarez-Acosta, T Aguiar-Quintana
Journal of Leadership & Organizational Studies 24 (2), 201-215, 2017
932017
A justice framework for understanding how guests react to hotel employee (mis) treatment
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, T Aguiar-Quintana, MA Suárez-Acosta
Tourism Management 36, 143-152, 2013
582013
Motivación del turista hacia la práctica de deportes náuticos: un estudio en el destino turístico de Gran Canaria
MÁ Suárez Acosta, P Zoghbi Manrique de Lara, JT Aguiar Quintana
Revista de análisis turístico, 2013
412013
Hotel guests’ responses to service recovery: How loyalty influences guest behavior
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, MA Suárez-Acosta, T Aguiar-Quintana
Cornell Hospitality Quarterly 55 (2), 152-164, 2014
372014
Customer citizenship as a reaction to hotel's fair treatment of staff: Service satisfaction as a mediator
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, MA Suárez-Acosta, RM Guerra-Báez
Tourism and Hospitality Research 17 (2), 190-203, 2017
212017
Guests’ perceptions of hotels’(un) fair treatment of staff: their impact on service recovery
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, M Suárez-Acosta, J Arias-Febles
European Journal of Tourism Research 8, 20-34, 2014
52014
El impacto de la injusticia en los hoteles: respuestas de clientes y empleados como vícitimas y testigos de un maltrato
MÁ Suárez Acosta
Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, Servicio de Publicaciones, 2014
22014
Organizational Commitment and Citizenship Behaviors in the Hotel Industry: The Role of Organizational Justice
SP Miguel A Suarez-Acosta, Teresa Aguiar, Yasmina Araujo
International Journal of Hospitality Management, 20, 2017
2017
Does "The Property" a social right or a financial business? The problem of eviction in Spain
MA Suarez-Acosta, J Bermúdez
Own edition; ; ISBN pending 1, 65, 2016
2016
Antecedents and consequences of Top management Group´s Teamness
FAV Miguel A. Suarez-Acosta, Yasmina Araujo-Cabrera
European Academy of Management and Business Economics 6, 20, 2014
2014
Exploring the influence of TMT behavioural on the relationship between the CEO extraversion, the openness to experience and the firm performances
YAC Miguel A. Suarez-Acosta
XXIV Jornadas Luso-españolas (Leiria) Portugal, 35, 2014
2014
The Organizational Justice-Citizenship Behavior Link in Hotels: Does Customer Orientation Matter?
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, MA Suárez-Acosta
International Journal of Social, Education, Economics and Management …, 2014
2014
Personalidad del Director General y resultados organizativos
YAC Miguel A. Suarez-Acosta
Editorial Académica Española 1 (9783659073342), 80, 2013
2013
Perfil e Competencias essenciais aos dirigentes públicos: um olhar sobre os directores gerais das direccoes gerais do planeamento, orcamento e gestao dos organismos do estado
MASA Ana N. lopes-Furtado, yasmina Araujo cabrera
XXIII Jornadas Hispano-Lusas de Gestión Científica (Málaga) España, 26, 2013
2013
Determinantes a nivel individual de la integración conductual en el equipo de alta dirección: el papel de los rasgos de personalidad del director general
YAC Miguel A. Suarez-Acosta
XXIII Jornadas Hispano-Lusas de Gestión Científica (Málaga) España, 30, 2013
2013
Cornell Hospitality Quarterly
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, MA Suárez-Acosta, T Aguiar-Quintana
2013
The impact of service recovery in international tourist hotels
PZML Miguel A. Suarez-Acosta, Teresa Aguiar-Quintana
VIII Iberian International Business Conference (Las Palmas de G.C.) España 1, 15, 2012
2012
Los deportes nauticos como actividad complementaria de ocio turístico en la isla de Gran Canaria
MÁ Suárez Acosta
2011
Planta De Elaboracion Y Embotellado De Aguas Y Bebidas No Alcoholicas
MÁ Suárez Acosta
2010
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20