Crea el meu perfil
Coautors
- Sankar SenBaruch College/CUNYCorreu electrònic verificat a baruch.cuny.edu
- CB BhattacharyaHJ Zoffer Chair of Sustainability and EthicsCorreu electrònic verificat a pitt.edu
- Valérie SwaenUCLCorreu electrònic verificat a uclouvain.be
- Kun YuAssociate Professor of Accounting, University of Massachusetts, BostonCorreu electrònic verificat a umb.edu
- Goksel YalcinkayaProfessor of Marketing, University of New HampshireCorreu electrònic verificat a unh.edu
- Daniel KorschunAssociate Professor of Marketing, LeBow College of Businesss, Drexel UniversityCorreu electrònic verificat a drexel.edu
- Xueming LuoCharles Gilliland Distinguished Professor of Marketing, IS, and Strategy, Temple UniversityCorreu electrònic verificat a temple.edu
- Chunyan XieProfessor, Western Norway University of Applied SciencesCorreu electrònic verificat a hvl.no
- Jos BartelsAssociate Professor in Organizational Communication, Hong Kong Baptist UniversityCorreu electrònic verificat a hkbu.edu.hk
- Catherine JanssenUniversité libre de BruxellesCorreu electrònic verificat a ulb.be
- John (Jianqiu) BaiAssociate Professor of Finance, Northeastern UniversityCorreu electrònic verificat a northeastern.edu
- Cinthia B. SatorninoUniversity of New HampshireCorreu electrònic verificat a unh.edu
Segueix
Shuili Du
Professor of Marketing, University of New Hampshire
Correu electrònic verificat a unh.edu - Pàgina d'inici