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Núria Galí (ORCID: 0000-0001-6008-1357)
Núria Galí (ORCID: 0000-0001-6008-1357)
Associate Professor, Faculty of Tourism, Universitat de Girona
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Overtourism: residents’ perceptions of tourism impact as an indicator of resident social carrying capacity-case study of a Spanish heritage town
VM Gonzalez, L Coromina, N Galí
Tourism review 73 (3), 277-296, 2018
4992018
The social construction of the image of Girona: a methodological approach
NG Espelt, JAD Benito
Tourism management 26 (5), 777-785, 2005
2722005
Tourist clusters from Flickr travel photography
JA Donaire, R Camprubí, N Galí
Tourism management perspectives 11, 26-33, 2014
2192014
Visitors' behavior in heritage cities: The case of Girona
NG Espelt, JAD Benito
Journal of Travel Research 44 (4), 442-448, 2006
1492006
Analysing tourism slogans in top tourism destinations
N Galí, R Camprubí, JA Donaire
Journal of Destination Marketing & Management 6 (3), 243-251, 2017
1142017
La imagen turística de Barcelona en la comunidad de flickr
JA Donaire, N Galí
Cuadernos de turismo, 291-303, 2011
1132011
Identifying cultural tourism: a theoretical methodological proposal
N Galí-Espelt
Journal of heritage Tourism 7 (1), 45-58, 2012
942012
Patrimonio cultural y turismo: nuevos modelos de promoción vía Internet
NG Espelt, JM Fernández, DV Casellas
Cuadernos de turismo, 73-88, 2000
922000
Tourists taking photographs: the long tail in tourists' perceived image of Barcelona
N Galí, JA Donaire
Current Issues in Tourism 18 (9), 893-902, 2015
822015
Modeling tourist itineraries in heritage cities. Routes around the Old District of Girona
JA Donaire, N Galí
COMITÉ EDITORIAL DIRECTOR: Agustín Santana Talavera 6, 435, 2008
642008
Empty summer: International tourist behavior in Spain during COVID-19
JA Donaire, N Galí, R Camprubi
Sustainability 13 (8), 4356, 2021
592021
Internet en la información turística
J Majó, N Galí
Actas IV Congreso «Turismo y Tecnologías de la Información y las …, 2002
512002
La humanización de las imágenes emitidas por la publicidad de los destinos turísticos monumentales: el caso de Girona
N Galí Espelt
Instituto Universitario de Ciencias Politicas y Sociales. Universidad de La …, 2005
492005
La Imagen percibida por los turistas de la ciudad de Girona: un estudio para Cataluña
NG Espelt, JAD Benito
Estudios turísticos, 123-139, 2006
452006
La imagen" a priori" de los destinos turísticos monumentales: El caso de Girona
JAD Benito, NG Espelt
Papers de turisme, 78-97, 2003
442003
La imatge turística del patrimoni monumental de Girona
NG Espelt
Institut del Patrimoni Cultural de la Universitat de Girona, 2005
412005
Tracking visitors in crowded spaces using zenith images: Drones and time-lapse
JA Donaire, N Galí, B Gulisova
Tourism Management Perspectives 35, 100680, 2020
402020
Impacts of COVID-19 on local tour guides
N Galí
Journal of Tourism and Cultural Change 20 (6), 788-805, 2022
342022
Tourists' space–time behavior in heritage places: Comparing guided and nonguided visitors
N Galí, S Aulet
International Journal of Tourism Research 21 (3), 388-399, 2019
292019
El uso de GPS para el análisis del comportamiento espacio-temporal de los turistas. Pre-test en el Valle de Boí
JA Donaire, N Galí, M Royo-Vela
Cuadernos de Turismo, 117-131, 2015
292015
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20