Follow
Mónica Herrero Subias
Mónica Herrero Subias
Verified email at unav.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Esguince de tobillo. Valoración en atención primaria
I Salcedo Joven, A Sanchez González, B Carretero, M Herrero, C Mascías, ...
Med. integral (Ed. impr), 45-52, 2000
382000
La calidad de la oferta televisiva en el mercado español: las percepciones del público
JP Artero, M Herrero, AS Tabernero
ZER: Revista de Estudios de Comunicación= Komunikazio Ikasketen Aldizkaria …, 2010
372010
Series familiares de televisión: concepto, producción y exportación. El caso de Médico de familia
MH Subías, PD González
Revista Latina de comunicación social 12 (64), 238-247, 2009
312009
Programming and direct viewer payment for television: the case of canal plus Spain
M Herrero
Media Market Monographs 4 (1), 2004
30*2004
Monopolio, oligopolio y competencia en los últimos quince años de televisión en España
JP Artero, M Herrero, AS Tabernero
Sphera publica, 83-98, 2005
292005
Audience behaviour and multiplatform strategies:the path towards Connected TV in Spain
M Medina, M Herrero
Austral Comunicación 4 (1), 153-172, 2015
272015
Presence of TTV DNA in serum, liver and peripheral blood mononuclear cells from patients with chronic hepatitis
JM López‐Alcorocho, LF Mariscal, S De Lucas, E Rodríguez‐Iñigo, ...
Journal of Viral Hepatitis 7 (6), 440-447, 2000
262000
Desarrollo de series online producidas por el usuario final: el caso del videoblog de ficción
P Diego-González, M Herrero-Subías
Palabra clave 13 (2), 325-336, 2010
222010
La evolución del mercado de la televisión de pago y del perfil de los suscriptores
M Medina, M Herrero, I Portilla
Revista Latina de Comunicación Social, 1761-1780, 2019
172019
The impact of digitalization on the strategies of pay TV in Spain
M Medina, M Herrero-Subías, C Etayo
Universidad de La Laguna, 2015
162015
The Media in Spain. Three decades of transformation
Á Arrese, JP Artero, M Herrero
Handbook of Spanish Language Media, 17-33, 2009
142009
Mercado de la televisión de pago en España: Canal Plus (1990-2000)
M Herrero
Pamplona: Ulzama Ediciones, 2007
132007
Impacte econòmic de la digitalització i la convergència en el sector audiovisual a Espanya
JP Artero, M Herrero, A Sánchez-Tabernero
Quaderns del CAC 13 (34), 59-65, 2010
122010
Spain: A Market in Turmoil
A Arrese, M Herrero
Digital Terrestrial Television in Europe, 181-202, 2005
122005
Implementation of innovation strategy: The case of CCRTV Interactiva
M Medina, M Herrero, C Llorens, S Miralles
Managing media economy, media content and technology in the age of digital …, 2011
112011
La economía del producto audiovisual en el mercado de la comunicación
M Herrero-Subías
Communication & Society 22 (1), 7-32, 2009
112009
The impact of DTT in the willingness to pay for TV in Spain
M Medina, M Herrero, C Etayo
International Journal of Digital Television 7 (1), 83-98, 2016
102016
La audiencia y hábitos de consumo
M Herrero, A Urgellés
La audiencia en la era digital, 67-83, 2015
102015
Impacto de la digitalización en la televisión de pago en España
MM Laverón, MH Subías
Revista Latina de Comunicación Social, 252-269, 2015
102015
Online recommendation systems in the Spanish Audiovisual market: comparative analysis between Atresmedia, Movistar+ and Netflix.
MH Subías, MM Laverón, AMU Molina
UCJC Business & Society Review, 2018
82018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20