Mónica Herrero Subias
Mónica Herrero Subias
Verified email at unav.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Programming and direct viewer payment for television: the case of canal plus Spain
M Herrero
Media Market Monographs 4 (1), 2004
28*2004
La calidad de la oferta televisiva en el mercado español: las percepciones del público
JP Artero Muñoz, M Herrero Subias, A Sánchez-Tabernero
Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko …, 2010
262010
Presence of TTV DNA in serum, liver and peripheral blood mononuclear cells from patients with chronic hepatitis
JM López‐Alcorocho, LF Mariscal, S De Lucas, E Rodríguez‐Iñigo, ...
Journal of viral hepatitis 7 (6), 440-447, 2000
242000
Monopolio, oligopolio y competencia en los últimos quince años de televisión en España
JP Artero, M Herrero, AS Tabernero
Sphera pública, 83-98, 2005
192005
Desarrollo de series online producidas por el usuario final: el caso del videoblog de ficción
P Diego-González, M Herrero-Subías
Palabra Clave 13 (2), 2011
172011
Desarrollo de series online producidas por el usuario final: el caso del videoblog de ficción
P Diego-González, M Herrero-Subías
Palabra Clave 13 (2), 2011
172011
Series familiares de televisión: concepto, producción y exportación. El caso de Médico de familia
MH Subías, PD González
Revista Latina de Comunicación Social 12 (64), 238-247, 2009
162009
Audience behaviour and multiplatform strategies:the path towards Connected TV in Spain
M Medina, M Herrero
Austral Comunicación 4 (1), 153-172, 2015
152015
Spain: A Market in Turmoil
A Arrese, M Herrero
Digital Terrestrial Television in Europe, 181-202, 2005
132005
Impacto económico de la digitalización y la convergencia en el sector audiovisual en España
JP Artero, M Herrero, A Sánchez-Tabernero
Quaderns del CAC 34, 61-67, 2010
112010
La economía del producto audiovisual en el mercado de la comunicación
M Herrero-Subías
Communication & Society 22 (1), 7-32, 2009
112009
Mercado de la televisión de pago en España: Canal Plus (1990-2000)
M Herrero
Ulzama, Pamplona, 2007
112007
La audiencia y hábitos de consumo
M Herrero, A Urgellés
La audiencia en la era digital, 67-83, 2015
102015
The impact of digitalization on the strategies of pay TV in Spain
M Medina, M Herrero-Subías, C Etayo
Universidad de La Laguna, 2015
92015
Implementation of innovation strategy: The case of CCRTV Interactiva
M Medina, M Herrero-Subías
Media XXI, 2011
92011
The Media in Spain. Three decades of transformation
Á Arrese, JP Artero, M Herrero
Handbook of Spanish Language Media, 17-33, 2009
92009
Análisis de la audiencia social en la programación informativa de prime time. El caso de Atresmedia
M Herrero
Audiencia social. Estrategias de comunicación para medios y marcas, 73-88, 2016
62016
The impact of DTT in the willingness to pay for TV in Spain
M Medina, M Herrero, C Etayo
International Journal of Digital Television 7 (1), 83-98, 2016
62016
Keys to monetize Social Media in the Audiovisual Business
M Medina, M Herrero
Handbook of Social Media Management : Value Chain and Business Models in …, 2013
5*2013
Spain: An emerging market still taking its first steps
M Herrero, C Sadaba
Webcasting worldwide: Business models of an emerging global medium, 155-170, 2007
52007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20