Seguir
Judith Martín-Lucas
Título
Citado por
Citado por
Año
Responsabilidad universitaria en la implementación de los objetivos de desarrollo sostenible
SS González, J Martín-Lucas, DC Franco, JMM Rodríguez
European Journal of Child Development 7 (2), 183-196, 2019
252019
Thinking of (the theory of) education from the technology of our time
Á García del Dujo, J Vlieghe, JM Muñoz-Rodríguez, J Martín-Lucas
Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria 33 (2), 5-26, 2021
24*2021
Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education Intención de uso y autopercepción docente del bLearning en educación superior
J Martín-Lucas, P Torrijos-Fincias, S Serrate-González, ÁG del Dujo
Revista de Educación 391, 199-224, 2021
18*2021
Educación y TIC: entre medios y fines. Una reflexión post-crítica
A Sánchez-Rojo, J Martín-Lucas
Educaçao & Sociedade 42, 1-14, 2021
132021
Towards “onlife” education. How technology is forcing us to rethink pedagogy. En Martín García, AV Blended Learning: convergence between technology and pedagogy. Switzerland
Á García del Dujo, J Martín-Lucas
Blended Learning: Convergence between Technology and Pedagogy, 1-19, 2020
132020
Perception of Risk in the Use of Technologies and Social Media. Implications for Identity Building during Adolescence
P Torrijos Fincias, S Serrate González, J Martín Lucas, ...
Education Sciences 11 (523), 1-12, 2021
72021
Knowledge pills skills as a resource of Learning in Blended Learning
D Franco Caballero, M González Sánchez, J Martín-Lucas, ...
Search and Research: Teacher Education for Contemporary Context, 1151, 2017
72017
La materialidad de lo digital en educación
A Sánchez-Rojo, J García-Gutiérrez, J Martín-Lucas
Pedagogía de las cosas: Quiebras de la educación de hoy, 255-287, 2022
42022
El papel del educador social ante el ciberbullying
JM Lucas
RES: Revista de Educación Social, 491-498, 2017
42017
La Cooperación Oficial europea y española ante el nuevo escenario del sistema internacional de cooperación al desarrollo.
J Martín-Lucas, D Caballero Franco
Acciones e Investigaciones Sociales, 2017
32017
Digital natives or digital castaways? Processes of constructing and reconstructing young people’s digital identity and their educational implications
JM Muñoz-Rodríguez, A Dacosta, J Martín-Lucas
Identity in a Hyperconnected society: risks and educative proposals, 15-32, 2021
22021
Onlife selfhood and intrinsic characteristics of digital technologies: and educational approach
A Sánchez-Rojo, J Martín-Lucas
Ninth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing …, 2021
22021
B-learning and its complementary methodologies
AV Martín García, J Martín-Lucas, BM Gutiérrez Pérez
13th International Technology, Education and Development Conference, 3853 - 3857, 2019
2*2019
Use and perception of gerontechnology: Differences in a group of Spanish older adults
A Murciano-Hueso, J Martín-Lucas, S Serrate González, P Torrijos Fincias
Quality in Ageing and Older Adults 23 (3), 114-128, 2022
12022
Identity, technology and education. Identity construction processes in hyperconnected ecosystems
JM Muñoz-Rodríguez, T Pessoa, J Martín-Lucas
Ninth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing …, 2021
1*2021
Construcción de conocimiento en entornos virtuales en educación superior
J Martín-Lucas
Universidad de Salamanca, 2021
12021
The OnLife self. CONECT-ID. Construction of Youth Identity in a Hyperconnected World
JM Muñoz Rodríguez, T Pessoa, J Martín-Lucas
TEEM20, 967-971, 2020
12020
ANALYSIS OF USEFUL TOOLS IN B-LEARNING ENVIRONMENTS
AVM García, BMG Pérez, JM Lucas
12019
La mediacion va a la escuela. Hacia un buen plan de convivencia en el centro
J Martín-Lucas
Teoria de la Educacion 30 (2), 277-279, 2018
12018
HERNÁNDEZ PRADOS, MA (coord.)(2017) Educación para la vida ciudadana en una sociedad plural. Murcia, editum.
J Martín-Lucas
Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria 30 (1 (en-jun)), 314-316, 2018
12018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20