Educación en tiempos de pandemia: reflexiones de alumnos y profesores sobre la enseñanza virtual universitaria en España, Italia y Ecuador S Tejedor, L Cervi, F Tusa, A Parola Revista latina de comunicación social 78, 1-21, 2020 | 603 | 2020 |
Digital literacy and higher education during COVID-19 lockdown: Spain, Italy, and Ecuador S Tejedor, L Cervi, A Pérez-Escoda, FT Jumbo Publications 8 (4), 48, 2020 | 366 | 2020 |
Higher education response in the time of coronavirus: perceptions of teachers and students, and open innovation S Tejedor, L Cervi, A Pérez-Escoda, F Tusa, A Parola Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 7 (1), 43, 2021 | 159 | 2021 |
Information on the COVID-19 pandemic in daily newspapers’ front pages: Case study of Spain and Italy S Tejedor, L Cervi, F Tusa, M Portales, M Zabotina International journal of environmental research and public health 17 (17), 6330, 2020 | 108 | 2020 |
Educar en el contexto digital: el reto de ser edutuber LJ Luis, MC Jorge, T Fernanda Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 188-200, 2020 | 84 | 2020 |
Education in times of pandemic: Reflections of students and teachers on virtual university education in Spain, Italy, and Ecuador S Tejedor, L Cervi, F Tusa, A Parola Revista Latina de Comunicación Social, 1-21, 2020 | 78 | 2020 |
Native media and business models: Comparative study of 14 successful experiences in Latin America S Tejedor, A Ventín, L Cervi, C Pulido, F Tusa Media and communication 8 (2), 146-158, 2020 | 63 | 2020 |
Los docentes universitarios frente al cambio a la educación virtual impuesta por el coronavirus S Tejedor, L Cervi, F Tusa, A Parola Sociedade e Estado 36, 915-943, 2021 | 42 | 2021 |
Smartphone usage among students during COVID-19 pandemic in Spain, Italy and Ecuador S Tejedor, L Cervi, A Pérez-Escoda, F Tusa Eighth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing …, 2020 | 35 | 2020 |
La universidad ecuatoriana como entorno inclusivo: el derecho a una educación integral LAB Herrera, FT Jumbo, JM Córdova Revista Científica Ciencia y tecnología 18 (18), 2018 | 29 | 2018 |
Digital literacy and higher education during COVID-19 lockdown: Spain, Italy, and Ecuador. Publications, 8 (4), 1–17 S Tejedor, L Cervi, A Pérez-Escoda, FT Jumbo | 25 | 2020 |
La era de la desinformación y de las noticias falsas en el ambiente político ecuatoriano de transición: Un análisis de caso MB Durán, F Tusa # PerDebate 3, 18-41, 2019 | 21 | 2019 |
Competencias formativas de los investigadores noveles según los investigadores consolidados T Fontaines-Ruiz, AI Carhuachín Marcelo, FA Zenteno Ruiz, ... Educación 27 (53), 107-127, 2018 | 21 | 2018 |
Principales motivaciones en el uso de redes sociales en estudiantes de Comunicación: perspectiva comparada entre Colombia, Ecuador y España S Tejedor, L Cervi, F Martínez, F Tusa Journal of Iberian and Latin American Research 27 (1), 163-182, 2021 | 19 | 2021 |
Las TICs, la enseñanza y la alfabetización digital de la familia S Calle González, K Torres Belduma, F Tusa Jumbo Transformación 18 (1), 94-113, 2022 | 17 | 2022 |
Youtube en educación: El cybersalón de clases de David Calle J López, JM Córdova, P Pacheco, F Tusa Conference Proceedings (Machala) 2 (1), 40, 2018 | 17 | 2018 |
Periodismo en contextos de violencia, principales problemas y posibles vías de solución: percepciones de periodistas latinoamericanos S Tejedor, L Cervi, F Tusa Revista de comunicación 21 (2), 285-306, 2022 | 16 | 2022 |
Tracking websites’ digital communication strategies in Latin American hospitals during the Covid-19 pandemic S Tejedor, A Pérez-Escoda, A Ventín, F Tusa, F Martínez International journal of environmental research and public health 17 (23), 9145, 2020 | 16 | 2020 |
Los newsgames como herramienta periodística: Estudio de caso de experiencias de éxito ST Calvo, F Tusa Prisma Social: revista de investigación social, 115-140, 2020 | 16 | 2020 |
La competencia digital y su importancia para el ejercicio de la comunicación organizacional en territorio F Cáceres, F Tusa, S Tejedor Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologías de Informação, 388-399, 2020 | 13 | 2020 |