Follow
MARIA DOLORES DE-JUAN-VIGARAY
MARIA DOLORES DE-JUAN-VIGARAY
Verified email at gcloud.ua.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Cross-Cultural and Cognitive Aspects of Web Site Navigation
M Luna, D., Peracchio, L.A. and De Juan
Journal of the Academy of Marketing Science 30 (4), 397-410, 2002
5272002
Comercialización y retailing: distribución comercial aplicada
MD De Juan Vigaray
MADRID, MÉXICO: PRENTICE HALL, 2005
264*2005
The Impact of Language and Congruity on Persuasion in Multicultural E-Marketing
M Luna, D., Peracchio, L.A. and De Juan
Journal of Consumer Psychology 13 (182), 41-50, 2003
942003
Flow in Individual Web Sites: Model Estimation and Cross-Cultural Validation
D Luna, MD Peracchio, Laura A. and De-Juan-Vigaray
Advances in Consumer Research 30 (eds. Punam Anand Keller and Dennis W. Ro …, 2003
822003
Why Do People Choose the Shopping Malls? The Attraction Theory Revisited: A Spanish Case
MD De Juan
Journal of International Consumer Marketing 17 (1), 1528-7068, 2004
752004
Using values and shopping styles to identify fashion apparel segments
FJ Sarabia‐Sanchez, MD De Juan Vigaray, M Hota
International journal of retail & distribution management 40 (3), 180-199, 2012
632012
El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
R Roig-Vila
Octaedro, 2018
502018
Aprendizaje autorregulado: antecedentes y aplicación a la docencia universitaria de marketing
AK Elena González Gascón, María D De Juan, José F Parra Azor, Francisco J ...
Revista de investigación Educativa 28 (1), 171-194, 2010
472010
La promocion de ventas: variable clave del markeing
J Rivera Camino
Biblioteca Hernán Malo González, 2000
472000
La promoción de ventas: variable clave del marketing
JV Jaime Rivera Camino
45*2000
The acculturation of international residential tourists and their shopping behaviours
MD De Juan-Vigaray, FJ Sarabia-Sánchez, JB Garau-Vadell
Tourism management 36, 115-118, 2013
382013
La Atracción que Ejercen los Centros Comerciales sobre los Consumidores
MD De-Juan-Vigaray
351998
Valores y estilos de vida de los consumidores: como entenderlos y medirlos
FJS Sánchez, MD de Juan Vigaray, AMG Fernández
Pirámide, 2009
312009
El trabajo colaborativo como indicador de calidad del Espacio Europeo de Educación Superior. Volumen I
C Gómez, JD Álvarez Teruel
Universidad de Alicante, 2011
262011
Los valores de los consumidores y las preferencias en el comportamiento de ir de compras
FJ Sarabia Sánchez, MD De-Juan-Vigaray
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing (ESIC), 2009
232009
Sector textil-confeccion (I): Evolucion y tendencias en producción y distribución comercial
MD De-Juan-Vigaray
Mercasa, 2006
202006
Los determinantes de la atracción comercial
M Juan Vigaray, J Rivera Camino
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa 5 (2), 15-34, 1999
201999
Social commerce: Is interpersonal trust formation similar between USA and Spain?
L Qin, MD De-Juan-Vigaray
Journal of Retailing and Consumer Services 62, 102642, 2021
192021
Multiculturalidad, interculturalidad y desarrollo personal en el EEES
MD De-Juan-Vigaray, MCP Meroño, MÁB Bueno
Revista de Comunicación de la SEECI, 46-63, 2014
172014
Case: The Olympic Museum Shop
J Martínez-Ribes, Ll. and De Juan, Maria D. (Ed., Dawson
European cases in retailing., 263-272, 1999
17*1999
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20