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Luis Doña Toledo
Luis Doña Toledo
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Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: the moderating role of higher education involvement
L Doña-Toledo, T Luque-Martínez, D Barrio-García
International review on public and nonprofit marketing 14 (4), 535-565, 2017
242017
What do graduates think? An analysis of intention to repeat the same studies and university
TL Martínez, LD Toledo
Journal of Marketing for Higher Education 23 (1), 62-89, 2013
242013
How loyal can a graduate ever be? The influence of motivation and employment on student loyalty
L Doña Toledo, T Luque Martínez
Studies in Higher Education 45 (2), 353-374, 2020
222020
La experiencia universitaria. Análisis de factores motivacionales y sociodemográficos
L Doña Toledo, T Luque Martínez
Revista de la educación superior 48 (191), 1-24, 2019
222019
Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model
M Medina-García, L Doña-Toledo, L Higueras-Rodríguez
Sustainability 12 (11), 4626, 2020
212020
Relación entre marketing y universidad. Revisión teórica y propuesta de un modelo teórico y de marketing 3.0
LD Toledo, TL Martínez
Revista de Estudios Empresariales. Segunda Época, 2017
212017
How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams
FV Martín, LD Toledo, P Palos-Sanchez
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship 21 (4), 669-693, 2020
182020
Meta-ranking de universidades. Posicionamiento de las universidades españolas
T Luque Martínez, N Faraoni, L Doña Toledo
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), 2018
172018
ICT, Disability, and Motivation: Validation of a Measurement Scale and Consequence Model for Inclusive Digital Knowledge
M Medina-García, L Higueras-Rodríguez, MM García-Vita, L Doña-Toledo
International Journal of Environmental Research and Public Health 18 (13), 6770, 2021
102021
Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism
T Luque-Martínez, N Faraoni, L Doña-Toledo
Sustainability 11 (15), 4014, 2019
102019
Estudio de egresados de la Universidad de Granada
T Luque-Martínez, S Barrio, J Sánchez, JA Ibáñez, L Doña
Editorial Universidad de Granada, 2014
102014
Yes, I can (get satisfaction): an artificial neuronal network analysis of satisfaction with a university
T Luque Martínez, L Doña Toledo
Studies in higher education 44 (12), 2249-2264, 2019
82019
Auditing marketing and the use of social media at ski resorts
T Luque Martínez, L Doña Toledo, N Faraoni
Sustainability 11 (10), 2868, 2019
72019
Academic rankings and the distribution by gender of the universities
T Luque-Martinez, N Faraoni, L Dona-Toledo
Revista Espanola de Documentacion Cientifica 43 (2), 2020
32020
The Elements of an Inclusive Educational System as Seen from the Perspective of Teachers
M Medina García, L Doña Toledo
Psicologia Escolar e Educacional 20, 2020
3*2020
Evaluation of inclusive measures against educational dropout
MM Garcia, LD Toledo, MLH Rodriguez
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences 7 (3), 34-44, 2020
22020
Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades
T Luque-Martínez, N Faraoni, L Doña-Toledo
Revista Española de Documentación Científica 43 (2), e261-e261, 2020
22020
Influencia del programa Campus de Excelencia Internacional en la posición de las universidades españolas en el ranking de Shanghái
T Luque-Martínez, L Doña-Toledo, D Docampo
Revista Española de Documentación Científica 39 (3), e143-e143, 2016
22016
Marketing y universidad análisis desde la perspectiva del egresado
L Doña Toledo
Universidad de Granada, 2014
22014
Branding for social marketing: Keys for success
LD Toledo, L Porcu, JMR Pino, M Palazzo
Sustainable Branding, 38-54, 2021
12021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20