Seguir
Luis Doña Toledo
Luis Doña Toledo
Dirección de correo verificada de ugr.es
Título
Citado por
Citado por
Año
How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams
F Velicia Martin, LD Toledo, P Palos-Sanchez
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship 21 (4), 669-693, 2020
662020
Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model
M Medina-García, L Doña-Toledo, L Higueras-Rodríguez
Sustainability 12 (11), 4626, 2020
522020
La experiencia universitaria. Análisis de factores motivacionales y sociodemográficos
L Doña Toledo, T Luque Martínez
Revista de la educación superior 48 (191), 1-24, 2019
522019
How loyal can a graduate ever be? The influence of motivation and employment on student loyalty
L Doña Toledo, T Luque Martínez
Studies in Higher Education 45 (2), 353-374, 2020
472020
ICT, disability, and motivation: Validation of a measurement scale and consequence model for inclusive digital knowledge
M Medina-García, L Higueras-Rodríguez, MM García-Vita, L Dona-Toledo
International journal of environmental research and public health 18 (13), 6770, 2021
412021
Relación entre marketing y universidad. Revisión teórica y propuesta de un modelo teórico y de marketing 3.0
LD Toledo, TL Martínez
Revista de Estudios Empresariales. Segunda Época, 2017
412017
Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: The moderating role of Higher Education involvement
L Doña-Toledo, T Luque-Martínez, S Del Barrio-García
International review on public and nonprofit marketing 14, 535-565, 2017
412017
What do graduates think? An analysis of intention to repeat the same studies and university
TL Martínez, LD Toledo
Journal of Marketing for Higher Education 23 (1), 62-89, 2013
302013
Meta-ranking de universidades. Posicionamiento de las universidades españolas
T Luque Martínez, N Faraoni, L Doña Toledo
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), 2018
262018
Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism
T Luque-Martínez, N Faraoni, L Doña-Toledo
Sustainability 11 (15), 4014, 2019
162019
Yes, I can (get satisfaction): an artificial neuronal network analysis of satisfaction with a university
T Luque Martínez, L Doña Toledo
Studies in higher education 44 (12), 2249-2264, 2019
132019
Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades
T Luque-Martínez, N Faraoni, L Doña-Toledo
Revista Española de Documentación Científica 43 (2), e261-e261, 2020
112020
Auditing marketing and the use of social media at ski resorts
T Luque Martínez, L Doña Toledo, N Faraoni
Sustainability 11 (10), 2868, 2019
112019
Estudio de egresados de la Universidad de Granada
T Luque-Martínez, S Barrio, J Sánchez, JA Ibáñez, L Doña
Editorial Universidad de Granada, 2014
102014
Valors associats a la satisfacció amb l’activitat física en l’adolescència
L Doña-Toledo, J Doña-Toledo, F Velicia-Martín, S López-Rodríguez
Apunts. Educació física i esports 4 (138), 95-110, 2019
92019
Influencia del programa Campus de Excelencia Internacional en la posición de las universidades españolas en el ranking de Shanghái
T Luque-Martínez, L Doña-Toledo, D Docampo
Revista Española de Documentación Científica 39 (3), e143-e143, 2016
92016
Generación de valor de la UGR en su entorno: análisis del impacto económico y social
TL Martínez, S del Barrio García, LD Toledo, N Faraoni
Editoral Universidad de Granada, 2020
82020
Value generation and economic impact of the University of Granada
T Luque-Martínez, S del Barrio-García, L Doña-Toledo, N Faraoni
Studies in Higher Education 48 (3), 369-382, 2023
62023
Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model. Sustainability, 12 (11), 4626
M Medina-García, L Doña-Toledo, L Higueras-Rodríguez
62020
Values Associated with Satisfaction with Physical Activity in the Adolescent Population
F Doña-Toledo, Luis, Doña-Toledo, Javier, Velicia-Martín
Apunts. Educación Física y Deportes, 95-110, 2019
6*2019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20