Seguir
Luis Doña Toledo
Luis Doña Toledo
Dirección de correo verificada de ugr.es
Título
Citado por
Citado por
Año
La experiencia universitaria. Análisis de factores motivacionales y sociodemográficos
L Doña Toledo, T Luque Martínez
Revista de la educación superior 48 (191), 1-24, 2019
292019
Relación entre marketing y universidad. Revisión teórica y propuesta de un modelo teórico y de marketing 3.0
LD Toledo, TL Martínez
Revista de Estudios Empresariales. Segunda Época, 2017
282017
Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model
M Medina-García, L Doña-Toledo, L Higueras-Rodríguez
Sustainability 12 (11), 4626, 2020
272020
How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams
FV Martín, LD Toledo, P Palos-Sanchez
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship 21 (4), 669-693, 2020
252020
How loyal can a graduate ever be? The influence of motivation and employment on student loyalty
L Doña Toledo, T Luque Martínez
Studies in Higher Education 45 (2), 353-374, 2020
252020
Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: the moderating role of higher education involvement
L Doña-Toledo, T Luque-Martínez, S Del Barrio-García
International review on public and nonprofit marketing 14, 535-565, 2017
252017
What do graduates think? An analysis of intention to repeat the same studies and university
TL Martínez, LD Toledo
Journal of Marketing for Higher Education 23 (1), 62-89, 2013
252013
ICT, disability, and motivation: Validation of a measurement scale and consequence model for inclusive digital knowledge
M Medina-García, L Higueras-Rodríguez, MM García-Vita, L Doña-Toledo
International journal of environmental research and public health 18 (13), 6770, 2021
182021
Meta-ranking de universidades. Posicionamiento de las universidades españolas
T Luque Martínez, N Faraoni, L Doña Toledo
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), 2018
182018
Estudio de egresados de la Universidad de Granada
T Luque-Martínez, S Barrio, J Sánchez, JA Ibáñez, L Doña
Editorial Universidad de Granada, 2014
102014
Yes, I can (get satisfaction): an artificial neuronal network analysis of satisfaction with a university
T Luque Martínez, L Doña Toledo
Studies in higher education 44 (12), 2249-2264, 2019
92019
Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism
T Luque-Martínez, N Faraoni, L Doña-Toledo
Sustainability 11 (15), 4014, 2019
92019
Auditing marketing and the use of social media at ski resorts
T Luque Martínez, L Doña Toledo, N Faraoni
Sustainability 11 (10), 2868, 2019
82019
Generación de valor de la UGR en su entorno: análisis del impacto económico y social
TL Martínez, S del Barrio García, LD Toledo, N Faraoni
Editoral Universidad de Granada, 2020
52020
Modelo de lealtad de los egresados universitarios. Influencia de la motivación y el empleo
L Doña, T Luque
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017), 1509-1525, 2017
52017
Influencia del programa Campus de Excelencia Internacional en la posición de las universidades españolas en el ranking de Shanghái
T Luque-Martínez, L Doña-Toledo, D Docampo
Revista Española de Documentación Científica 39 (3), e143-e143, 2016
42016
Academic rankings and the distribution by gender of the universities
T Luque-Martinez, N Faraoni, L Dona-Toledo
Revista Española de Documentación Cientifica 43 (2), 2020
32020
The Elements of an Inclusive Educational System as Seen from the Perspective of Teachers
M Medina García, L Doña Toledo
Psicologia Escolar e Educacional 20, 2020
3*2020
University graduates’ segmentation: determinant factors
T Luque-Martínez, L Doña-Toledo, N Faraoni
Journal of Marketing for Higher Education, 1-24, 2022
22022
Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades
T Luque-Martínez, N Faraoni, L Doña-Toledo
Revista Española de Documentación Científica 43 (2), e261-e261, 2020
22020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20