Mathematics (student) teachers and teacher educators as learners S Llinares, K Krainer Handbook of research on the psychology of mathematics education, 429-459, 2006 | 500 | 2006 |
Blended learning, e-learning and mobile learning in mathematics education MC Borba, P Askar, J Engelbrecht, G Gadanidis, S Llinares, MS Aguilar ZDM 48 (5), 589-610, 2016 | 249 | 2016 |
Fracciones: La relación parte-todo S Llinares, María Victoria Sánchez G. Síntesis, 1988 | 230* | 1988 |
La comprensión de la derivada como objeto de investigación en didáctica de la matemática G Sánchez-Matamoros, M García, S Llinares Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa 11 (2), 267-296, 2008 | 211 | 2008 |
El interaccionismo simbólico en educación matemática JD Godino, S Llinares Educación matemática 12 (01), 70-92, 2000 | 210 | 2000 |
Formación de profesores de matemáticas. Desarrollando entornos de aprendizaje para relacionar la formación inicial y el desarrollo profesional S Llinares | 197 | 2007 |
Learning to notice students’ mathematical thinking through on-line discussions C Fernández, S Llinares, J Valls ZDM 44 (6), 747-759, 2012 | 183 | 2012 |
Intentando comprender la práctica del profesor de matemáticas S Llinares Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação. Secção de Educação Matemática, 2000 | 165 | 2000 |
The building of pre-service primary teachers’ knowledge of mathematics teaching: interaction and online video case studies S Llinares, J Valls Instructional Science 37 (3), 247-271, 2009 | 164 | 2009 |
DEVELOPING PRE-SERVICE TEACHERS’NOTICING OF STUDENTS’UNDERSTANDING OF THE DERIVATIVE CONCEPT G Sánchez-Matamoros, C Fernández, S Llinares International journal of science and mathematics education 13 (6), 1305-1329, 2015 | 162 | 2015 |
Prospective primary mathematics teachers’ learning from on-line discussions in a virtual video-based environment S Llinares, J Valls Journal of Mathematics Teacher Education 13 (2), 177-196, 2010 | 132 | 2010 |
Participation and reification in learning to teach: The role of knowledge and beliefs S Llinares Beliefs: A hidden variable in mathematics education?, 195-209, 2002 | 130 | 2002 |
Primary school teacher’s noticing of students’ mathematical thinking in problem solving C Fernández, S Llinares, J Valls The Mathematics Enthusiast 10 (1), 441-468, 2013 | 120 | 2013 |
Four student teachers' pedagogical reasoning on functions V Sánchez, S Llinares Journal of mathematics teacher education 6 (1), 5-25, 2003 | 113 | 2003 |
Agendas de investigación en educación matemática en España: una aproximación desde" ISI-web of knowledge" y ERIH S Llinares Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, 2008 | 102 | 2008 |
Conocimiento profesional del profesor de matemáticas: conocimiento, creencias y contexto en relación a la noción de función S Linares Colección Digital Eudoxus, 2009 | 101 | 2009 |
Online mathematics teacher education: overview of an emergent field of research MC Borba, S Llinares ZDM 44 (6), 697-704, 2012 | 100 | 2012 |
Construcción de conocimiento y desarrollo de una mirada profesional para la práctica de enseñar matemáticas en entornos en línea S Llinares Ciscar Avances de investigación en educación matemática, 2012 | 95 | 2012 |
The dialectic relationship between research and practice in mathematics teacher education M García, V Sánchez, I Escudero, S Llinares Journal of Mathematics Teacher Education 9 (2), 109-128, 2006 | 91 | 2006 |
El desarrollo del esquema de derivada GSM García, MG Blanco, SL Ciscar Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias …, 2006 | 90 | 2006 |