Seguir
Inés de la Villa Vecilla
Título
Citado por
Citado por
Año
'You are a TERF': discursive-semantic analysis of the use of the acronyms TERF and TRA in the trans-inclusive and trans-exclusionary radical feminism conflict
I de la Villa Vecilla
Estudios interlingüísticos, 60-76, 2021
12021
Desarrollo de herramientas críticas e instrumentales y diseño de recursos educativos en abierto en torno al cómic
M Porras Sánchez, FJ Cortés Vieco, JC Gómez Sáez, ...
2021
Peer review in group work: a case study in Spanish higher education
I de la Villa Vecilla, C Maíz-Arévalo
CIVINEDU 2020, 688, 2020
2020
Nuevos mecanismos didácticos y herramientas de formación y aprendizaje en torno al cómic
M Porras Sánchez, E Sánchez-Pardo González, JC Gómez Sáez, ...
2020
Leer en comunidad: creación de clubes de lectura de literatura escrita por mujeres en la universidad
C Oñoro Otero, VC Brau, M Ciusa, I Feito Gonzalo, ...
2020
Attitudes and impact of peer review inside group work in Spanish higher education: a case study
I Villa Vecilla
2020
A comparison between the representation and conceptualization of war in the political speeches delivered by George HW Bush and George W. Bush during the first and the second …
MS Cócera, I de la Villa Vecilla
Book of Abstracts, 40, 0
“To me, she’s not a woman, she’sa man.”: A corpus-based diachronic analysis of the representation of the transgender community in the United States
IDLV Vecilla
BOOK OF ABSTRACTS, 402, 0
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–8