Learning a foreign language in Infant Education: a challenge for the school C Flores, C Corcoll CIREL (Centre de Support a la Innovació i Recerca Educativa en Llengües …, 2008 | 21 | 2008 |
Educació física en anglès: percepcions dels estudiants entorn d'una experiència metodològica en el marc universitari S Figueras, C Flores, M González Davies Aloma, 2011, Núm. 29, 2012 | 17 | 2012 |
Influencia del estado nutricional en la erupción dentaria permanente en estudiantes del nivel primario del Distrito de Ciudad Nueva Tacna 2012. Universidad Nacional Jorge … C Flores Tesis para optar el Título Profesional de Cirujano Dentista, 2012 | 8 | 2012 |
Perspectiva de gènere en l’educació. Marc conceptual I Agud, M Amat, M Bertran, A Caravaca, C Chamorro, J Empain, C Flores, ... Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 | 6 | 2020 |
Additional language acquisition at infant school C Corcoll, C Flores APAC Quaterly Magazine 66, 35-42, 2009 | 6 | 2009 |
La Gestión de Riesgo sobre el lavado de activos aplicado a compañías fiduciarias M Amat, C Flores Risk Management on money laundering applied to trust companies]. Recuperado …, 2015 | 5 | 2015 |
Supporting toddlers' wellbeing in early years settings: strategies and tools for practitioners and teachers A Rawlings, Y Rosell, M Röthle, C Corcoll, C Flores, À Geis Jessica Kingsley Publishers, 2018 | 4 | 2018 |
Recursos informáticos y desempeño docente del nivel primaria en las aulas de innovación de la Institución Educativa N 7084 “Peruano Suizo” de Villa El Salvador L Molina, C Flores Tesis de licenciatura). Universidad Nacional de Huancavelica, Huancavelica, Perú, 2018 | 4 | 2018 |
El repte de l'AICLE a l'educació universitària: una oportunitat d'internacionalització i de revisió metodològica/Le défi de l'EMILE dans l'enseignement supérieur: une … S Figueras, C Flores Temps d'Educació, 97-114, 2013 | 4 | 2013 |
Conceptualising effective CLIL teaching practice: The ECTP observation tool C Flores Teachers' Perspectives, Practices and Challenges in Multilingual Education …, 2020 | 1 | 2020 |
Aprendre una llengua estrangera a l’educació infantil: un repte per a l’escola C Flores, C Corcoll Recuperat, a http://www. xtec. cat/recursos/lestrangeres, 2008 | 1 | 2008 |
Teacher Education beyond the Pandemic in Spain J Gallifa, C Flores, M Montané Education Sciences 13 (7), 700, 2023 | | 2023 |
Toddler Wellbeing (ToWe) Project: Enhancing the Education and Wellbeing of Disadvantaged Toddlers through the Development of Training and Materials to Support Early Years … H Sutherland, Y Mukadam, C Flores, C Corcoll Lopez, A Geis, M Rothle, ... | | 2022 |
Mentors, tutors i estudiants: El triangle pedagògic com a font d´ aprenentatge durant les pràctiques a les escoles CF Muxí, À Geis Guix: Elements d'acció educativa, 37, 2022 | | 2022 |
Mentores, tutores y estudiantes: el triángulo pedagógico como fuente de aprendizaje durante las prácticas en las escuelas C Flores Muxí, A Geis Balagué Aula de innovación educativa, 2022 | | 2022 |
EARLY LANGUAGES C Corcoll, C Flores Supporting Toddlers' Wellbeing in Early Years Settings: Strategies and Tools …, 2018 | | 2018 |
Early languages C Corcoll López, C Flores Sutherland, H. i Mukadam, Y.(eds.). Supporting Toddlers’ Wellbeing in Early …, 2018 | | 2018 |
Abriendo puertas al uso auténtico del inglés. Los momentos cotidianos en la escuela C Corcoll López, C Flores Aula de infantil, núm. 78 (2014), p. 31-35, 2014 | | 2014 |
Obrint portes a l’ús autèntic de l’anglès: Els moments quotidians a l’escola C Corcoll López, C Flores Guix d'Infantil, Num. 78 (nov./des. 2014), p. 31-35, 2014 | | 2014 |
Abriendo puertas al uso auténtico del inglés: los momentos cotidianos en la escuela CC López, CF Muxí Aula de infantil, 31-35, 2014 | | 2014 |