Andreu Termes
Andreu Termes
Correu electrònic verificat a uab.cat - Pàgina d'inici
TítolCitada perAny
La recuperación académica en la FP: alcance y potencialidades, riesgos y límites
AT López
Revista de Sociología de la Educación-RASE 5 (1), 58-74, 2012
162012
El rechazo escolar en diferentes contextos sociales: las resistencias y la reproducción de las contradicciones
M Barbeta, A Termes
Intersticios. Revista sociológica de pensamiento crítico 8 (1), 2014
52014
Galatea and Pygmalion glances: perception and strategies of the ‘other’in front of (pre) judices
A Termes López
Race Ethnicity and Education 20 (1), 132-145, 2017
32017
Les trajectòries escolars de les minories ètniques: El pas de l’ensenyament obligatori al post-obligatori.
A Termes
2*
Avaluació de la FPR a Catalunya: anlàsisi normativa, comparativa i de l'adequació a les necessitats de la societat
P Pineda
Quaderns d'avaluació, 5-32, 2010
12010
Itineraris escolars de joves immigrants d'ascendència sud-americana: una proposta de tipologies
AT López
Revista Catalana de Sociologia, 25-39, 2016
2016
Reflexions breus per a la intervenció educativa: oposició a l'escola i perspectiva sociològica
M Barbeta, A Termes
Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, 10-16, 2014
2014
Després de l’ESO, què? Eleccions i restriccions en els itineraris acadèmics i laborals de l’alumnat d’origen immigrat
R Merino Pareja, A Termes López
Recerca i immigració V. Convocatòria d’ajuts 2009, 55-72, 2013
2013
La Incorporació de l'ètnia en l'anàlisi de les trajectòries escolars i laborals itineraris de joves sud-americans a L'Hospitalet de Llobregat
A Termes López
Universitat Autònoma de Barcelona,, 2013
2013
La Incorporació de l'ètnia en l'anàlisi de les trajectòries escolars i laborals itineraris de joves sud-americans a L'Hospitalet de Llobregat
A Termes López
Universitat Autònoma de Barcelona,, 2013
2013
Avaluació de la formació professional reglada (FPR) a Catalunya: anàlisi normativa, comparativa i de l'adequació a les necessitats de la societat
P Pineda i Herrero, MJ Martínez Usarralde, R Merino Pareja, ...
Quaderns d'avaluació, 0005-32, 2010
2010
LAS PRÁCTICAS DE AGRUPACIÓN POR NIVELES: ALCANCE Y CAUSAS DE LA DIVISIÓN DEL “TRONCO COMÚN” EN LA ESCUELA COMPRENSIVA.
A Termes
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–12