Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
2 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Toby StuartUniversity of California at Berkeley / Harvard UniversityCorreu electrònic verificat a haas.berkeley.edu
- Jizhen LITsinghua UniversityCorreu electrònic verificat a sem.tsinghua.edu.cn
- Charles EesleyAssociate Professor, Stanford UniversityCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Pierre AzoulayProfessor, MITCorreu electrònic verificat a mit.edu
- Jeffrey L FurmanBoston UniversityCorreu electrònic verificat a bu.edu
- Jordan SiegelCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Elena ObukhovaDesautels Faculty of Management, McGill UniversityCorreu electrònic verificat a mcgill.ca
- Weichen LIUShanghai Jiao Tong UniversityCorreu electrònic verificat a sjtu.edu.cn
- Dongbo ShiShanghai Jiao Tong UniversityCorreu electrònic verificat a sjtu.edu.cn
- Jason GreenbergCornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Jiang BianThe University of Hong KongCorreu electrònic verificat a hku.hk
- Junhan WangTsinghua UniversityCorreu electrònic verificat a mails.tsinghua.edu.cn
- Michaël BikardAssociate Professor of Strategy, INSEADCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Kenneth G. HuangDean's Chair and Associate Professor (with Tenure), National University of SingaporeCorreu electrònic verificat a nus.edu.sg
Segueix
Yanbo Wang
University of Hong Kong Business School
Correu electrònic verificat a hku.hk - Pàgina d'inici