Get my own profile
Public access
View all0 articles
1 article
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
- Joan-Francesc Fondevila-GascónProfessor in Universitat de Girona & Universitat Pompeu Fabra & Universitat Ramon Llull & Euncet-UPCVerified email at ilimit.es
- Pedro Mir-BernalORCID 0000-0003-1832-7602 - Professor of Marketing, University of Navarra (Spain)Verified email at unav.es
- josep rom rodríguezprofessor de publicitat, facultat de comunicació blanquerna, universitat ramon llullVerified email at blanquerna.url.edu
- Eva Santana LópezProfesora de Publicidad. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna. UniversidadVerified email at blanquerna.url.edu
- Joaquín Marqués Pascual (Orcid: 000...EAE Business School BarcelonaVerified email at campus.eae.es
- Clara Selva OlidUniversitat Oberta de CatalunyaVerified email at uab.cat
- Lluis FeliuProfessor Comunicació i MàrquetingVerified email at mediterrani.com
- Óscar Gutiérrez-AragónEscola Universitària Mediterrani (Universitat de Girona)Verified email at eum.es
- Miguel A. Sahagún-PadillaUniversidad Autónoma de AguascalientesVerified email at edu.uaa.mx
- Carolina Sorribas MoralesPhD Comunicación y Relaciones Públicas. Facultad de Comunicación Blanquerna. Universidad Ramon LlullVerified email at blanquerna.url.edu
- Gaspar BerbelProfesor-investigador, EUMediterrani (UdG)Verified email at aptabel.com
- Marc Polo LópezBlanquerna - URLVerified email at blanquerna.url.edu