Seguir
Saray Bonete
Título
Citado por
Citado por
Año
Group training in interpersonal problem-solving skills for workplace adaptation of adolescents and adults with Asperger syndrome: A preliminary study
S Bonete, MD Calero, A Fernández-Parra
Autism 19 (4), 409-420, 2015
752015
Evaluating change in social skills in high-functioning adults with autism spectrum disorder using a laboratory-based observational measure
SW White, A Scarpa, CM Conner, BB Maddox, S Bonete
Focus on Autism and Other Developmental Disabilities 30 (1), 3-12, 2015
542015
Valoración de un programa de habilidades interpersonales en niños superdotados
MM Gómez-Pérez, S Mata-Sierra, MB García-Martín, MD Calero-García, ...
Revista Latinoamericana de Psicología 46 (1), 59-69, 2014
482014
Relations between learning potential, cognitive and interpersonal skills in Asperger children
MD Calero, S Mata, S Bonete, C Molinero, MM Gómez-Pérez
Learning and Individual Differences 44, 53-60, 2015
162015
ESTUDIO NORMATIVO DEL" TEST DE 60 CARAS DE EKMAN" PARA ADOLESCENTES ESPAÑOLES.
C Molinero, S Bonete, M Mar Gómez-Pérez, M Dolores Calero
Behavioral Psychology/Psicologia Conductual 23 (2), 2015
162015
Effectiveness of manualised interpersonal problem-solving skills intervention for children with autism spectrum disorder (ASD)
S Bonete, C Molinero, S Mata, MD Calero, M del Mar Gómez-Pérez
Psicothema 28 (3), 304-310, 2016
152016
Potencial de aprendizaje y habilidades sociales en escolares con el trastorno de Asperger.
S Bonete Román
Psicología conductual. Vol 18, Nº 3, 2010
152010
Evaluacion de solucion de conflictos interpersonales, ESCI
MD Calero, MB García-Martín, C Molinero, S Bonete
Manuscrito inédito. Universidad de Granada, España, 2009
152009
Programa de entrenamiento en habilidades de resolución de problemas interpersonales para niños
MD Calero, MB García-Martín, S Bonete
ESCI: Solución de Conflictos Interpersonales; García-Martín, MB, Calero, MD, Eds, 2012
102012
Potencial de aprendizaje y habilidades sociales en escolares con el Trastorno de Asperger [Learning potential and social skills in schoolchildren with Asperger's Disorder]
S Bonete, MC Vives, A Fernández-Parra, MD Calero, MB García-Martín
Behavioral Psychology 18, 473-490, 2010
72010
Emotional dysfunction and interoceptive challenges in adults with autism spectrum disorders
S Bonete, C Molinero, D Ruisanchez
Behavioral Sciences 13 (4), 312, 2023
62023
VIA-7 Method: A seven perceptual parameters methodology for the assessment of visual impact caused by wind and solar facilities on the landscape in cultural heritage sites
JC Diego, S Bonete, P Chías
Renewable and Sustainable Energy Reviews 165, 112528, 2022
62022
MAGNITIVE: Effectiveness and feasibility of a cognitive training program through magic tricks for children with attention deficit and hyperactivity disorder. A second clinical …
S Bonete, Á Osuna, C Molinero, I García-Font
Frontiers in Psychology 12, 649527, 2021
62021
Impacto del entrenamiento de habilidades interpersonales para la adaptación laboral en jóvenes con Síndrome de Asperger
S Bonete
Granada: Universidad de Granada, 2013
62013
Efectividad de un programa manualizado de intervención en habilidades de resolución de problemas para niños con trastorno del espectro autista (TEA)
S Bonete, C Molinero, S Mata, MD Calero, MM Gómez-Pérez
Psicothema 28 (3), 304-310, 2016
42016
The interpersonal problem-solving process: assessment and intervention
S Bonete, C Molinero
Problem-solving: Stratgies, challenges and outcomes, 103-132, 2016
42016
Evaluation of an interpersonal skills program in gifted children
M Gómez-Pérez, S Mata-Sierra, MB García-Martín, MD Calero-García, ...
Revista latinoamericana de Psicologia 46 (1), 59-69, 2014
42014
Socialization programs for adults with autism spectrum disorder
S Bonete, C Molinero
Handbook of Treatments for Autism Spectrum Disorder, 343-375, 2017
32017
Impacto del entrenamiento en habilidades interpersonales para la adaptación laboral en jóvenes con Síndrome de Asperger.
S Bonete Román
32013
Generalization Task for Developing Social Problem-Solving Skills among Young People with Autism Spectrum Disorder
S Bonete, C Molinero, A Garrido-Zurita
Children 9 (2), 166, 2022
22022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20