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Jose Alejandro Aristizabal Cuellar
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Attention to irrelevant contexts decreases as training increases: Evidence from eye-fixations in a human predictive learning task
JA Aristizabal, MM Ramos-Álvarez, JE Callejas-Aguilera, JM Rosas
Behavioural Processes 124, 66-73, 2016
262016
Testing a cue outside the training context increases attention to the contexts and impairs performance in human predictive learning
JA Aristizabal, MM Ramos-Alvarez, JE Callejas-Aguilera, JM Rosas
Behavioural processes 145, 31-36, 2017
132017
coordinado por Pedro C
U DE, LA CONDUCTA
Martínez Suárez, Alejandro Herrera Garduño, Nicolás Parra Bolaños, José …, 2020
92020
Discrimination reversal facilitates contextual conditioning in rats’ appetitive conditioning
JA Alcalá Martín, G González, JA Aristizabal, JE Callejas-Aguilera, ...
Psicológica, 2018
92018
Flexible Configural Learning of Non-Linear Discriminations and Detection of Stimulus Compounds
S Glautier, T Menneer, HJ Godwin, N Donnelly, JA Aristizabal
Experimental Psychology 63 (4), 215-236, 2016
72016
Effect of masculine eating and drinking beliefs on male consumers’ concern with healthy eating and binge drinking
G Luna-Cortes, JA Aristizabal Cuellar
European Journal of Marketing 56 (11), 3078-3106, 2022
42022
Context-switches after Short Acquisition lead to an increase on Attention to the Context in a Human Predictive Learning Task
JA Aristizábal, MM Ramos-Álvarez, JE Callejas-Aguilera, JM Rosas
Manuscript submitted under review, 2017
42017
I Look at my whole body and i feel better: attentional bias, emotional and psychophysiological response by pure exposure treatment in women with obesity
CG Sánchez, SD Ferrer, JAA Cuellar, JLM Martín, SR Ruiz
Psychotherapy Research 32 (6), 748-762, 2022
32022
Context specificity of extinguished schedule-induced drinking within an ABA renewal design in rats
JA Aristizabal, JE Callejas-Aguilera, PM Ogallar, R Pellón, JM Rosas
Psicológica 36 (2), 337-366, 2015
32015
The Impact of Contextual Cues on the Learning Relationship between the Controversial Stimulus like Funeral Products (CS) and Marketing Stimulus such as Discount Value (US): An …
JA Aristizábal, LY Rodríguez-González, J Tejada, KX Pardo-Fajardo, ...
12023
The influence of feedback on detection and recognition memory of fake news: an experimental study from the perspective of signal detection theory
D Peralta-Granados, JA Aristizábal, J Tejada
Revista Interamericana de Psicología/Interamerican Journal of Psychology 56 …, 2022
12022
Effect of the differential discount value on the purchase prediction: an approach from associative learning
LYR González, JAA Cuéllar, HJT Herrera
Revista Interamericana de Psicología/Interamerican Journal of Psychology 56 …, 2022
12022
Influencia de la retroalimentación en la detección y memoria de reconocimiento de lascaracterísticas no físicas y físicas de las noticias falsas: un análisis desde la teoría de …
D Peralta-Granados, JAA Cuellar, JT Herrera
Revista interamericana de psicología= Interamerican journal of psychology 56 …, 2022
2022
Efecto del valor diferencial de descuento en la predicción de compra: una aproximación desde el aprendizaje asociativo.
L Yamile Rodríguez-González, J Alejandro Aristizábal, J Tejada
Revista Interamericana de Psicología 56 (1), 2022
2022
Influencia de la Retroalimentación en la Detección y Memoria de Reconocimiento de las Características no Físicas y Físicas de las Noticias Falsas: un Análisis desde la Teoría …
D Peralta-Granados, JA Aristizábal, J Tejada
Revista Interamericana de Psicología/Interamerican Journal of Psychology 56 …, 2022
2022
Contribuciones de un fisiólogo a un sistema sólido de Psicología del comportamiento, una aproximación desde la bibliometría: Iván Petrovich Pavlov como impulsor de una novedosa …
JA Aristizábal, N Parra-Bolaños
Una historia de las ciencias de la conducta 1, 14-29, 2021
2021
Aprendizaje Asociativo y Psicología del Consumidor
JAA Cuellar, LYR González, NP Bolaños, M del Rosario Garcia Viedma
Estudios Contemporáneos en Cognición Comparada 2, 85-104, 2021
2021
Señales perceptibles de los atributos del envase sostenible ambientalmente
KE Sánchez Rojas
Bogotá DC: Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021
2021
Actitudes y discursos usados en la publicidad de copas menstruales en la red social instagram
Y Urazan García
Bogotá DC: Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021
2021
Funciones esenciales para la gestión de las pequeñas y medianas empresas. Serie Pyme Tomo V.
A Castro Alfaro, AJ Roncallo Pichón, A Albino Rolong, ...
Sello Editorial Tecnológico de Antioquia, 2020
2020
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Articles 1–20