Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Soo Hee LeeProfessor in Organisation Studies, University of KentCorreu electrònic verificat a kent.ac.uk
- Cesar Revoredo-GihaProfessor, Department of Rural Economy, Environment and Society, Scotland's Rural College (SRUC)Correu electrònic verificat a sruc.ac.uk
- 赵树良;Shu Liang Zhao;S.L. ZhaoUniversity of Science and Technology of ChinaCorreu electrònic verificat a mail.ustc.edu.cn
- Ainurul RosliBrunel University LondonCorreu electrònic verificat a brunel.ac.uk
- Dr. Chrysa LamprinopoulouScience Technology Innovation Studies - The University of EdinburghCorreu electrònic verificat a ed.ac.uk
- Jose L. Ruiz-AlbaProfessor of Marketing. Research & Knowledge Exchange Leader School of Management & Marketing.Correu electrònic verificat a westminster.ac.uk
- Xuesong ZhaiCollege of Education, Zhejiang UniversityCorreu electrònic verificat a mail.ustc.edu.cn
- Luiza TomaReader, SRUC, Edinburgh, UKCorreu electrònic verificat a sruc.ac.uk
- Javier FaulinPublic University of NavarreCorreu electrònic verificat a unavarra.es
- M. Mercedes Sánchez GarcíaProfessor, Public University of Navarra, SpainCorreu electrònic verificat a unavarra.es
- Fernando Lera LopezProfesor de Economia, Universidad Pública de NavarraCorreu electrònic verificat a unavarra.es
- yan dongbeijing normal universityCorreu electrònic verificat a bnu.edu.cn
- Dr Christina Donnelly O'ConnorLecturer in Marketing at Maynooth UniversityCorreu electrònic verificat a nuim.ie
- Minjuan WangChair Professor, the Education Univ. of Hong Kong; Professor of Learning Design and Tech, SDSUCorreu electrònic verificat a mail.sdsu.edu
- Usman Ghani (PhD)Assistant Professor, Iqra University, Karachi, Pakistan.Correu electrònic verificat a iqra.edu.pk
Segueix
Luca Cacciolatti
Reader in Marketing, University of Westminster
Correu electrònic verificat a westminster.ac.uk - Pàgina d'inici