EDUCACIÓN AMBIENTAL, INTELIGENCIA ESPIRITUAL Y NATURALEZA/Environmental Education, Spiritual Intelligence and Nature/Éducation à l'environnement, l'intelligence spirituelle et … JP Baguer, FE Iribarren, MC Jericó Teoría de la Educación; Revista Interuniversitaria 26 (2), 115, 2014 | 51* | 2014 |
Palliative care and the arts: vehicles to introduce medical students to patient-centred decision-making and the art of caring C Centeno, C Robinson, A Noguera-Tejedor, M Arantzamendi, F Echarri, ... BMC medical education 17, 1-10, 2017 | 48 | 2017 |
Mindfulness in art contemplation. The story of a Rothko experience F Echarri, C Urpi Journal of Museum Education 43 (1), 35-46, 2018 | 25 | 2018 |
Educación ambiental y aprendizaje significativo F Echarri, J Puig Seguridad y medio ambiente 112, 28-47, 2008 | 22 | 2008 |
Environmentally significant life experiences: the look of a wolf in the lives of Ernest T. Seton, Aldo Leopold and Félix Rodríguez de la Fuente J Puig, F Echarri Environmental Education Research 24 (5), 678-693, 2018 | 21 | 2018 |
Ceramic panels versus aluminium in buildings: Energy consumption and environmental impact assessment with a new methodology V Echarri-Iribarren, F Echarri-Iribarren, C Rizo-Maestre Applied Energy 233, 959-974, 2019 | 20 | 2019 |
Healthy climate and energy savings: using thermal ceramic panels and solar thermal panels in mediterranean housing blocks V Echarri-Iribarren, C Rizo-Maestre, F Echarri-Iribarren Energies 11 (10), 2707, 2018 | 12 | 2018 |
Aprendizaje significativo y educación ambiental: Aplicaciones didácticas del Museo de Ciencias Naturales de la Universidad de Navarra F Echarri Pamplona: Universidad de Navarra, 2009 | 12 | 2009 |
Aprendizaje significativo y educación ambiental: aplicaciones didácticas del museo deficiencias naturales de la Universidad de Navarra F Echarri, J Puig Tesi doctoral. Universidad de Navarra, Pamplona. Recuperat de http://dadun …, 2009 | 10 | 2009 |
Aprendizaje significativo y educación ambiental: Aplicaciones didácticas del museo deficiencias naturales de la Universidad de Navarra F Echarri Iribarren Universidad de navarra, Navarra, España, 2009 | 6 | 2009 |
Environmentally significant life experiences: What do they have in common? F Echarri ICERI2016 Proceedings, 6401-6407, 2016 | 5 | 2016 |
El programa QuidArte del Museo Universidad de Navarra: el arte al servicio del bienestar y el cuidado en el contexto de la pandemia Covid-19. F Echarri Arteterapia 17, 2022 | 4 | 2022 |
El color del COVID-19: un programa de creatividad para gestionar las emociones en una época de pandemia F Echarri, T Barrio, C Urpi Revista ICONO 14. Revista científica de Comunicación y Tecnologías …, 2021 | 4 | 2021 |
Energy efficiency of ventilated façades: Residential buildings, Alicante, Spain AE Fernández, VE Iribarren, FE Iribarren WIT Transactions on the Built Environment 171, 41-52, 2017 | 4 | 2017 |
Los programas de escuela taller. Una aproximación conceptual al modelo educativo del aprendizaje servicio F Echarri REOP-Revista Española de Orientación y Psicopedagogía 21 (143), 10.5944, 2014 | 4 | 2014 |
Los programas de escuela taller. Una aproximación conceptual al modelo educativo del aprendizaje-servicio F Echarri-Iribarren | 4 | 2010 |
Algunos líquenes saxícolas interesantes de la Navarra septentrional J Etayo, F Echarri, MN Goicoechea Bot. Pirenaico-Cantábrica 5, 49-53, 1990 | 4 | 1990 |
Measuring the Rothko experience in school visitors to modern art museums C Urpí, C Reparaz, F Echarri The Journal of educaTional research 115 (2), 173-186, 2022 | 3 | 2022 |
El programa QuidArte del Museo Universidad de Navarra: el arte al servicio del bienestar y el cuidado en el contexto de la pandemia Covid-19 F Echarri-Iribarren | 3 | 2022 |
Non-dual experiences for the dual pilgrim: From the Spanish way of Saint James to the japanese Kumano Kodo F Echarri International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage 9 (6), 7, 2022 | 3 | 2022 |