Rubén Pazmiño-Maji
Rubén Pazmiño-Maji
Professor of statistic, computation and education. ESPOCH
Dirección de correo verificada de espoch.edu.ec
TítuloCitado porAño
Approximation of statistical implicative analysis to learning analytics: a systematic review
RA Pazmiño-Maji, FJ García-Peñalvo, MA Conde-González
Proceedings of the Fourth International Conference on Technological …, 2016
202016
Use of Statistical Implicative Analysis in Complement of Item Analysis
R Couturier, R Pazmiño
International Journal of Information and Education Technology 6 (1), 39, 2016
182016
Comparing Hierarchical Trees in Statistical Implicative Analysis & Hierarchical Cluster in Learning Analytics
RA Pazmiño-Maji, FJ García-Peñalvo, MA Conde-González
Proceedings of the 5th International Conference on Technological Ecosystems …, 2017
62017
Aproximación al Análisis Estadístico Implicativo desde sus Aplicaciones Educativas
R Pazmiño
Comunicaciones Breves-Estadística, 2014
52014
Statistical implicative analysis for educational data sets: 2 analysis with RCHIC
R Coutrier, RA Pazmiño Maji, MÁ Conde González, FJ García-Peñalvo
42015
On the probability distribution of the classical Gras implication index between two binary random variables Sur la distribution de probabilité de l'indice d'intensité d …
P Gregori, R Couturier, R Pazmiño-Mají
Educação Matemática Pesquisa: Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados …, 2014
42014
Cuasi-implicación estadística y determinación automática de clases de equivalencia en imágenes de resonancia magnética de cerebro
MG Pérez, R Pazmiño, V Andaluz
Revista Politécnica 34 (1), 123, 2014
42014
Statistical Implicative Analysis Approximation to KDD and Data Mining: A Systematic and Mapping Review in Knowledge Discovery Database Framework
RA Pazmiño-Maji, FJ García-Peñalvo, MÁ Conde-González
IARIA XPS Press, 2017
32017
Is it possible to apply Statistical Implicative Analysis in hierarchical cluster Analysis? Firsts issues and answers
RA Pazmiño-Maji, FJ García-Peñalvo, MÁ Conde-González
22017
SIA’s asymmetric rules approximation to hierarchical clustering in Learning Analytics: mathematical issues
RA Pazmiño, MÁ Conde, FJ García-Peñalvo
2017
Recursos Digitales Didácticos para Refuerzo del Proceso de Enseñanza-Aprendizaje del Módulo de Programación en Lenguajes Estructurados en el Primer Año de Bachillerato de los …
CA Hidalgo Proaño
Pontificia Universidad Católica del Ecuador Sede Ambato, 2015
2015
Aporte del Análisis Estadístico Implicativo a las Analíticas de Aprendizaje
RA Pazmiño Maji
2014
On the probability distribution of the classical Gras implication index between two binary random variables
P Gregori Huerta, R Couturier, R Pazmiño-Mají
Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, Programa de Estudos Pós …, 2014
2014
Creación de un plan estratégico de tecnologías de la información y comunicación, orientado a mejorar los procesos de inter aprendizaje en el Instituto Superior Pedagógico …
G Puetate, J Patricio
Pontificia Universidad Católica del Ecuador Sede Ambato, 2013
2013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–14