Mercè Oliva
Mercè Oliva
Interim Associate Professor in Media Studies, Department of Communication, Universitat Pompeu Fabra
Correu electrònic verificat a upf.edu - Pàgina d'inici
Títol
Citada per
Citada per
Any
Narrativas transmediáticas, convergencia audiovisual y nuevas estrategias de comunicación
CA Scolari, S Fernández-de-Azcárate, M Garín, M Guerrero, M Jiménez, ...
Quaderns del CAC 38 (15), 1, 2012
742012
Videogame analysis: a social-semiotic approach
Ó Pérez-Latorre, M Oliva, R Besalú
Social Semiotics 27 (5), 586-603, 2017
432017
Celebrificación del candidato. Cultura de la fama, marketing electoral y construcción de la imagen pública del político
M Oliva, Ó Pérez-Latorre, R Besalú
Arbor. Ciencia, pensamiento y cultura 191 (775), a270, 2015
372015
Panorámica de la educación en comunicación audiovisual
MO Rota
Quaderns del CAC 25, 29, 2006
312006
Telerrealidad, disciplina e identidad: los makeover shows en España
M Oliva
Telerrealidad, disciplina e identidad, 1-375, 2013
252013
Fame and Proffessional Success in «Operación Triunfo» and «Fama¡ a bailar!»
M Oliva
Comunicar. Media Education Research Journal 20 (2), 2012
23*2012
‘Choose, collect, manage, win!’: Neoliberalism, enterprising culture and risk society in video game covers
M Oliva, Ó Pérez-Latorre, R Besalú
Convergence 24 (6), 607-622, 2018
192018
Narrativity Approaches to Branding
X Ruiz Collantes, M Oliva
Handbook of Brand Semiotics, 89-150, 2015
182015
Celebrity, class and gender in Spain: an analysis of Belén Esteban’s image
M Oliva
Celebrity Studies 5 (4), 438-454, 2014
172014
“Más grande, más rápido, mejor”: la representación de la Historia universal en Civilization IV
MO Rota, RB Casademont, FC Velasco, M del Grupo UNICA
Comunicación: revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad …, 2009
152009
Video games, dystopia, and neoliberalism: The case of BioShock Infinite
Ó Pérez-Latorre, M Oliva
Games and Culture 14 (7-8), 781-800, 2019
132019
Disciplinar la realitat. Narratives, models i valors dels realities de transformació
M Oliva
Tesis doctoral (Universitat Pompeu Fabra), 2010
12*2010
Narratives transmediàtiques, convergència audiovisual i noves estratègies de comunicació
CA Scolari, S Fernández de Azcárate, M Garín Boronat, ...
Quaderns del CAC. 2012; 15 (1): 75-85, 2012
112012
¡Transfórmame, por favor! Un anàlisis semio-narrativo de los realities de transformación
M Oliva
Telerrealidad. El mundo tras el cristal, 36-47, 2009
8*2009
La construcción televisiva de la deliberación política. Análisis comparativo de programas informativos y de infotainment
Ó Pérez, M Oliva Rota, E Pujadas i Capdevila
Observatorio (OBS*). 2014; 8 (2): 45-66, 2014
62014
Improving reality. An analysis of Spanish makeover reality television
M Oliva-Rota
Communication & Society 25 (1), 189-216, 2012
62012
Jugar a científics: videojocs i divulgació científica
Ó Pérez, M Oliva Rota, F Ciaurriz, F Guerrero Solé
Quaderns del CAC. 2008;(30): 27-36., 2008
62008
La evaluación de la diversidad de la programación televisiva
E Pujadas, M Oliva
Quaderns del CAC 28, 85-97, 2007
6*2007
La construcció d’un protocol d’anàlisi de la diversitat de la programació televisiva
E PUJADAS, M OLIVA
Consell de l’Audiovisual de Catalunya, Estudis i Investigacions, 2007
62007
Construcció d’un protocol d’anàlisi per a l’estudi de la telerealitat i el Dogma 95
M Oliva
Treball de recerca. Doctorat en comunicació social. Barcelona: Universitat …, 2006
52006
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20