Seguir
Marifa Salceda
Marifa Salceda
Dirección de correo verificada de unican.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Dialogic feminist gatherings: Impact of the preventive socialization of gender-based violence on adolescent girls in out-of-home care
M Salceda, A Vidu, A Aubert, E Roca
Social Sciences 9 (8), 138, 2020
462020
Adaptación del Index for Inclusion al ámbito de la educación superior: Estudio preliminar
M Salceda Mesa, A Ibáñez García
Intangible capital 11 (3), 508-545, 2015
412015
Scientific production on inclusive education and physical education: a bibliometric analysis
M Pérez-Gutiérrez, JM Castanedo-Alonso, M Salceda-Mesa, ...
International Journal of Inclusive Education 27 (14), 1679-1695, 2023
232023
Adaptation of Index for Inclusion to the field of higher education: Preliminary study
MS Mesa, AI García
Intangible capital 11 (3), 508-545, 2015
222015
Dialogic literary gatherings in out-of-home care to overcome educational inequalities by improving school academic performance
M Salceda, A Vidu, A Aubert, M Padros
Children and Youth Services Review 133, 106368, 2022
172022
BraveNet Upstander Social Network against Second Order of Sexual Harassment
L Puigvert, A Vidu, P Melgar, M Salceda
Sustainability 13 (8), 4135, 2021
10*2021
Tertulias curriculares dialógicas en el grado de Magisterio en Educación Infantil en la Universidad de Cantabria
M Pérez-Gutiérrez, MS Mesa, JMC Alonso
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje 5 (2), 286-292, 2019
102019
Consent? At the start, you do not even think about it. Coercive discourse in the awakening of affective–sexual relationships in young women
E Duque, M Salceda, R Campdepadrós-Cullell, G Merodio, ...
Young 32 (1), 5-21, 2024
62024
La lectura dialógica como medida científica para la socialización preventiva de la violencia de género. El caso de un recurso residencial en Cantabria con menores en el sistema …
M Salceda
Universitat de Barcelona, 2019
52019
Democratizing taste on classical music for all
AL de Aguileta, M Salceda, S Girbés-Peco, JC Peña-Axt, M Soler-Gallart
Qualitative Research in Education 12 (3), 236-251, 2023
42023
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–10