Segueix
Marta Flores Coll
Títol
Citada per
Citada per
Any
Prácticas de tutoría entre iguales en universidades del Estado Español y de Iberoamérica.
D Duran, M Flores
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación …, 2015
1022015
Tutorías entre iguales, del concepto a la práctica en las diferentes etapas educativas
D Duran, M Flores, A Mosca, C Santiviago
InterCambios 2 (1), 31-39, 2014
912014
The effects and characteristics of family involvement on a peer tutoring programme to improve the reading comprehension competence
S Blanch, D Duran, V Valdebenito, M Flores
European journal of psychology of education 28, 101-119, 2013
702013
Effects of peer tutoring on reading self-concept
M Flores, D Duran
International Journal of Educational Psychology 2 (3), 297-324, 2013
622013
Influence of a catalan peer tutoring programme on reading comprehension and self‐concept as a reader
M Flores, D Duran
Journal of Research in Reading 39 (3), 330-346, 2016
582016
Leemos en pareja: tutoría entre iguales para la competencia lectora
D Duran, S Blanch, M Corcelles, M Flores, E Merino, M Oller, M Utset, ...
Horsori, 2011
492011
Efectos sobre la mejora de las competencias lingüísticas y la autoimagen lectora a través de un programa de tutoría entre iguales.
L Moliner, M Flores, D Duran
Revista de Investigación en Educación 9 (2), 2011
442011
Tutoría entre iguales y comprensión lectora: ¿un tándem eficaz? Los efectos de la tutoría entre iguales sobre la comprensión lectora
M Flores, D Duran
Universitas Psychologica 15 (2), 339-352, 2016
392016
Enhancing Expectations of Cooperative Learning Use through Initial Teacher Training.
D Duran, M Corcelles, M Flores
International Journal of Educational Psychology 6 (3), 278-300, 2017
362017
Changes in attitudes and willingness to use co-teaching through pre-service teacher training experiences
D Duran, M Corcelles, M Flores, E Miquel
Professional Development in Education 46 (5), 770-779, 2020
352020
The teacher's role during cooperative learning: should I leave the classroom when students are independently working in teams?
D Duran, M Flores, E Miquel
The Journal of Classroom Interaction, 24-40, 2019
342019
Reading in Pairs, description and results of a peer tutoring program for English as a foreign language
D Duran, M Flores, M Oller, M Ramírez
Innovation in Language Learning and Teaching 13 (4), 303-317, 2019
312019
Student teachers’ perceptions and evidence of peer learning through co-teaching: improving attitudes and willingness towards co-teaching
D Duran, M Flores, T Ribas, J Ribosa
European Journal of Psychology of Education 36 (2), 495-510, 2021
282021
Llegim en parella: Tutoria entre iguals, a l’aula i a casa, per a la millora de la competència lectora.
D Duran, S Blanch, M Corcelles, M Flores, E Merino, A Oller, M. i Vidal
27*2009
The effects of a peer tutoring programme to improve the reading comprehension competence involving primary students at school and their families at home
S Blanch, D Duran, M Flores, V Valdebenito
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1684-1688, 2012
262012
Percepciones docentes sobre observación entre iguales: resistencias, agencia, procedimiento y objetivos de mejora
J Corcelles, M., Duran, D., Flores, M., Miquel, E. & Ribosa
Estudios Sobre Educación 44, 35-58, 2023
192023
Docencia compartida en la formación inicial del profesorado: potencialidades y dificultades según los estudiantes y los profesores
D Duran, M Flores, Ó Mas, JM Sanahuja
REIRE: revista d'innovació i recerca en educació 12 (2), 6, 2019
19*2019
Tutoría entre iguales. Concepto y práctica como metodología para la educación inclusiva.
D Duran, M Flores, V Valdebenito
Revista Latinoamericana de Inclusión Educativa 9 (2), 23-40, 2015
15*2015
Potenciar la cooperació en l’aprenentatge basat en projectes
D Duran, M Flores, E Miquel
Àmbits de psicopedagogia i orientació, 113-124, 2019
13*2019
Llegim i escrivim en parella. Tutoria entre iguals, amb implicació familiar, per a la competència comunicativa.
S Duran, D. (coord.), Flores, M., Oller, M., Corcelles, M., Miquel, E. i Blanch
Horsori 56, 181, 2018
10*2018
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20