Mar Camacho
Mar Camacho
Lecturer on Educational Technology at Universitat Rovira i Virgili
Dirección de correo verificada de urv.cat
Título
Citado por
Citado por
Año
Redes Sociales y otros tejidos online para conectar personas
L Castañeda, I Gutiérrez
Aprendizaje con Redes Sociales. Tejidos educativos en los nuevos entornos …, 2010
1882010
Redesigning professional development: reconceptualising teaching using social learning technologies
T Cochrane, V Narayan
Research in Learning Technology 21, 2013
732013
Desvelando nuestra identidad digital
L Castañeda, M Camacho
El profesional de la información 21 (4), 354-360, 2012
642012
From personal to social: learning environments that work
M Camacho, S Guilana
Digital Education Review, 24-36, 2011
40*2011
Self and identity: Raising undergraduate students’ awareness on their digital footprints
M Camacho, J Minelli, G Grosseck
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3176-3181, 2012
302012
Explorando la percepción de estudiantes y profesor sobre el libro de texto electrónico en Educación Primaria
JM de Oliveira, MMC Martí, MG Cervera
Comunicar: Revista científica iberoamericana de comunicación y educación, 87-95, 2014
292014
Exploring Student and Teacher Perception of E-textbooks in a Primary School/Explorando la percepción de estudiantes y profesor sobre el libro de texto electrónico en Educación …
J de Oliveira, M Camacho
Comunicar (English edition) 21 (42), 87-95, 2014
29*2014
Las redes sociales para enseñar y aprender. Reflexiones pedagógicas básicas
M Camacho
Aprendizaje con redes sociales. Tejidos educativos para los nuevos entornos …, 2010
292010
LAS TIC COMO HERRAMIENTA DE EMPODERAMIENTO PARA EL COLECTIVO DE MUJERES MAYORES. EL CASO DE LA COMARCA DEL MONTSIÀ (CATALUÑA).
A Del Prete, M Camacho, MG Cervera
Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación, 37-50, 2013
272013
Mlearning 2.0: fostering international collaboration
T Cochrane, R Bateman, I Buchem, M Camacho, A Gordon, H Keegan, ...
ICERI2011: 4th International Conference of Education, Research and …, 2011
212011
Mlearning 2.0: The potential and challenges of collaborative mobile learning in participatory curriculum development in higher education.
I Buchem, T Cochrane, R Bateman, M Camacho, A Gordon, H Keegan
202012
Theacher Training In ICT-Based Learning Settings: Desing And Implementation Of An On-Line Instructional Model For English Language Teachers.
M Camacho Martí
Universitat Rovira i Virgili, 2007
192007
Mobile Learning: aproximación conceptual y prácticas colaborativas emergentes
M Camacho
Revista de Ciències de l’Educació, 43, 0
18*
El uso de las tabletas y su impacto en el aprendizaje. Una investigación nacional en centros de Educación Primaria1 The use of tablets and their impact on learning. A national …
M Camacho, FME Mon
Revista de educación, 170-191, 2017
15*2017
Exploring learners’ practices and perceptions on the use of mobile portfolios as methodological tool to assess learning in both formal and informal contexts
M Camacho, GT Ferrer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3182-3186, 2012
152012
M-project: first steps to applying action research in designing a mobile learning course in higher education
I Buchem, M Camacho
Mobile learning: Crossing boundaries in convergent environments 123, 2011
142011
Una comunidad virtual, para la formación docente
MMC Martí, J Ràfols, B Marín
Cuadernos de Pedagogía, 108-113, 2006
132006
Learning as representation and representation as learning: A theoretical framework for teacher knowledge in the digital age
JM Oliveira, MG Cervera, MC Martí
Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and …, 2009
82009
Los dispositivos móviles en educación y su impacto en el aprendizaje
M Camacho, F Esteve
Madrid: Samsung Electronics Iberia, 2016
62016
M-Learning 2.0: The potential and challenges of collaborative mobile learning in participatory curriculum development
I Buchem, T Cochrane, A Gordon, H Keegan, M Camacho
Proceedings of the IADIS Mobile Learning Conference, 243-252, 2012
52012
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20