Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- Patrick GroenenErasmus University RotterdamCorreu electrònic verificat a ese.eur.nl
- Anat BardiPsychology, Royal Holloway University of LondonCorreu electrònic verificat a rhul.ac.uk
- Julie Anne LeeProfessor Marketing, Director Centre for Human and Cultural Values, University of Western AustraliaCorreu electrònic verificat a uwa.edu.au
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyCorreu electrònic verificat a tue.nl
- Tibert VerhagenAmsterdam University of Applied SciencesCorreu electrònic verificat a hva.nl
- Michel van de VeldenErasmus Universiteit RotterdamCorreu electrònic verificat a ese.eur.nl
- Csilla HorvathAssistant Professor of Marketing Radboud UniversityCorreu electrònic verificat a fm.ru.nl
- Shalom H. SchwartzProfessor Psychology, The Hebrew UniversityCorreu electrònic verificat a mail.huji.ac.il
- Erik T VerhoefProfessor of Spatial Economics, VU University AmsterdamCorreu electrònic verificat a vu.nl
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignCorreu electrònic verificat a illinois.edu
Segueix
Hester van Herk
Professor of Cross-Cultural Marketing Research, Vrije Universiteit Amsterdam
Correu electrònic verificat a vu.nl