Seguir
Manuel Cuadrado-García
Manuel Cuadrado-García
Dirección de correo verificada de uv.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Marketing de las artes y la cultura
F Colbert, M Cuadrado-García, J Nantel
Ariel, 2003
4522003
Are there gender differences in e-learning use and assessment? Evidence from an interuniversity online project in Europe
M Cuadrado-García, ME Ruiz-Molina, JD Montoro-Pons
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 367-371, 2010
1312010
El consumo de servicios culturales
M Cuadrado-García, G Berenguer-Contrí
ESIC Editorial, 2002
932002
Benchmarking the port services: a customer oriented proposal
M Cuadrado-García, M Frasquet-Deltoro, A Cervera-Taulet
Benchmarking: An International Journal, 2004
882004
Live and prerecorded popular music consumption
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
Journal of Cultural Economics 35 (1), 19-48, 2011
862011
Grouping performing arts consumers according to attendance goals
M Cuadrado-García, A Mollà-Descals
International Journal of Arts Management 2 (3), 54-60, 2000
592000
Mercados culturales. Doce estudios de marketing
M Cuadrado-García
Editorial UOC, 2011
58*2011
Legal origin and intellectual property rights: an empirical study in the prerecorded music sector
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
European Journal of Law and Economics 26 (2), 153, 2008
282008
Evolution of Arts and Cultural Management research over the first ten AIMAC conferences (1991-2009)
C Pérez-Cabañero, M Cuadrado-García
International Journal of Arts Management 13 (3), 56, 2011
222011
Digital goods and the effects of copying: an empirical study of the music market
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
14th International Conference on Cultural Economics, 2006
212006
Religiosity and cultural consumption
JD Montoro‐Pons, M Cuadrado‐García
International journal of consumer studies 42 (6), 704-714, 2018
202018
Analysing the popular music audience: Determinants of participation and frequency of attendance
J Montoro-Pons, M Cuadrado-Garcia, T Casasús-Estellés
International Journal of Music Business Research 2 (1), 35-62, 2013
202013
Managing satisfaction in cultural events: Exploring the role of core and peripheral product
M Cuadrado-García, C Pérez-Cabañero, JD Montoro-Pons
Management: journal of contemporary management issues 22 (1), 157-174, 2017
192017
E‐learning in a university interdisciplinary and bilingual context: Analysis of students' participation, motivation and performance
ME Ruiz‐Molina, M Cuadrado‐Garcia
Multicultural Education & Technology Journal, 2008
152008
Los beneficios buscados como criterio de segemntación en el sector de las artes escénicas
M Cuadrado-García
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa 4 (2), 31-44, 1998
141998
Unveiling latent demand in the cultural industries: An application to live music participation
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
International Journal of Arts Management, 5-24, 2016
132016
Consumo de actividades teatrales y musicales: Hacia una tipología de los espectadores escénicos
M Cuadrado-García
Distribución y consumo 10 (51), 118-136, 2000
112000
La relación consumidor-artes: un equilibrio entre satisfacción de necesidades y libertad creativa
M Cuadrado-García, Mollá-Descals, A
Estudios sobre consumo, 23-32, 2000
102000
The use of Moodle in higher education for improving English skills in non-language courses
M Cuadrado-García, ME Ruiz-Molina
Marketing Management 1 (2), 1, 2009
92009
Music festivals as mediators and their influence on consumer awareness
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
Poetics 80, 101424, 2020
82020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20