Manuel Cuadrado-García
Manuel Cuadrado-García
Dirección de correo verificada de uv.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Marketing de las artes y la cultura
F Colbert, M Cuadrado, J Natel
Ariel, 2003
3942003
El consumo de servicios culturales
M Cuadrado-García, G Berenguer-Contrí
ESIC Editorial, 2002
842002
Live and prerecorded popular music consumption
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
Journal of Cultural Economics 35 (1), 19-48, 2011
662011
Are there gender differences in e-learning use and assessment? Evidence from an interuniversity online project in Europe
M Cuadrado-García, ME Ruiz-Molina, JD Montoro-Pons
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 367-371, 2010
552010
Evolution of Arts and Cultural Management research over the first ten AIMAC conferences (1991-2009)
C Pérez-Cabañero, M Cuadrado-García
International Journal of Arts Management 13 (3), 56, 2011
202011
Legal origin and intellectual property rights: an empirical study in the prerecorded music sector
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
European Journal of Law and Economics 26 (2), 153, 2008
202008
Digital goods and the effects of copying: an empirical study of the music market
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
14th International Conference on Cultural Economics, 2006
182006
Analysing the popular music audience: determinants of participation and frequency of attendance
J Montoro-Pons, M Cuadrado-Garcia, T Casasús-Estellés
International Journal of Music Business Research 2 (1), 35-62, 2013
162013
Mercados culturales. Doce estudios de marketing
M Cuadrado-García
Editorial UOC, 2011
162011
E‐learning in a university interdisciplinary and bilingual context
ME Ruiz‐Molina, M Cuadrado‐Garcia
Multicultural Education & Technology Journal, 2008
142008
Los beneficios buscados como criterio de segemntación en el sector de las artes escénicas
M Cuadrado-García
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa 4 (2), 31-44, 1998
111998
Unveiling latent demand in the cultural industries: An application to live music participation
JD Montoro-Pons, M Cuadrado-García
International Journal of Arts Management, 5-24, 2016
102016
Managing satisfaction in cultural events: Exploring the role of core and peripheral product
M Cuadrado-García, C Pérez-Cabañero, JD Montoro-Pons
Management: journal of contemporary management issues 22 (1), 157-174, 2017
82017
La relación consumidor-artes: un equilibrio entre satisfacción de necesidades y libertad creativa
M Cuadrado-García, Mollá-Descals, A
Estudios sobre consumo, 23-32, 2000
82000
E-learning y satisfacción del estudiante universitario. Un estudio empírico
M Cuadrado-García, JD Montoro-Pons, ME Ruiz-Molina
Revista Iberoamericana de Educación 52 (6), 1-7, 2010
7*2010
Màrqueting i biblioteques: buscant la satisfacció dels usuaris
MC García
BiD. Textos universitaris de biblioteconomia i documentació, 2009
72009
Consumo de actividades teatrales y musicales: Hacia una tipología de los espectadores escénicos
MC García
Distribución y consumo 10 (51), 118-136, 2000
72000
Religiosity and cultural consumption
JD Montoro‐Pons, M Cuadrado‐García
International Journal of Consumer Studies 42 (6), 704-714, 2018
62018
Antecedentes de la intención de descarga de música: Un modelo de ecuaciones estructurales
M Cuadrado-García, MJ Miquel-Romero
Revista europea de dirección y economía de la empresa 20 (2), 119-132, 2011
52011
Building technology and information competences among university students through an academic contest and social networking
ME Ruiz-Molina, M Cuadrado-Garcia, JD Montoro-Pons
World Journal On Educational Technology 5 (2), 335-347, 2013
42013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20