Teresa Vallet Bellmunt
Teresa Vallet Bellmunt
Marketing Associate Profesor, Universitat Jaume I, Spain
Verified email at uji.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Un estudio comparativo de los instrumentos de medición de la calidad de los servicios públicos
JE Bigné Alcañiz, MÁ Moliner Tena, T Vallet-Bellmunt, J Sánchez García
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, 1997
1131997
Principios de marketing estratégico
T Vallet-Bellmunt, AJ Vallet Bellmunt, I Vallet-Bellmunt, ...
Universitat Jaume I, 2015
792015
Supply chain management: A multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997–2006
T Vallet-Bellmunt, MT Martínez-Fernández, J Capó-Vicedo
Industrial Marketing Management 40 (8), 1347-1367, 2011
572011
Aprendizaje cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico en la enseñanza del marketing
T Vallet-Bellmunt, P Rivera Torres, I Vallet-Bellmunt
UNED, 2017
472017
Integration: attitudes, patterns and practices
T Vallet‐Bellmunt, P Rivera‐Torres
Supply Chain Management: An International Journal, 2013
452013
Key factors in shopping centre management: evidence from Spain
M Frasquet Deltoro, T Vallet-Bellmunt, I Gil Saura
Taylor & Francis, 2002
322002
The present state of research into industrial clusters and districts. Content analysis of material published in 1997–2006
MT Martínez-Fernández, J Capó-Vicedo, T Vallet-Bellmunt
European Planning Studies 20 (2), 281-304, 2012
272012
Las relaciones en la cadena de suministro no son tan peligrosas
T Vallet-Bellmunt
Universia, 2010
252010
Las estrategias del comercio especializado
T Vallet-Bellmunt, A Mollá Descals
Ministerio de Economía y Competitividad, 2006
202006
La producción científica sobre distribución comercial en España, 1990-2000
T Vallet-Bellmunt, M Frasquet Deltoro, I Gil Saura, A Mollá Descals
Ministerio de Economía y Competitividad, 2002
192002
Be creative but not so much. Decreasing benefits of creativity in clustered firms
V del-Corte-Lora, T Vallet-Bellmunt, FX Molina-Morales
Entrepreneurship & Regional Development 27 (1-2), 1-27, 2015
182015
El marketing de los servicios públicos administrativos
S Miquel, E Bigné, J Sánchez, MA Moliner, TM Vallet
comunicación presentada al IX Congreso Nacional-V Congreso Hispano-Francés …, 1995
181995
La estrategia de marketing de las empresas minoristas en los sectores de no alimentación
T Vallet
Tesis doctoral, publicada en Colección CD Magna, 2000
162000
Principios de marketing estratégico
T Bellmunt, A Bellmunt, I Bellmunt, E Calatayud, V Lora, M Guillén, ...
Londres, Paris: Une, 2015
152015
Research trends in retailing–a comparative approach: Spain-Europe-USA
M Frasquet, I Gil, A Mollá, T Vallet
International Journal of Retail & Distribution Management 30 (8), 383-393, 2002
142002
Tendencias de la investigación en distribución comercial en España
A Mollá Descals, I Gil Saura, M Frasquet Deltoro, T Vallet-Bellmunt
Mercasa, 2002
142002
Influencias del postmodernismo en marketing y comportamiento del consumidor.¿ El fin de la era del marketing?
GB Contrí, AC Taulet
Revista española de investigación de marketing 10 (1), 2006
112006
La Orientación al Mercado de las Empresas del Sector Azulejero Español: La Relación con los Antecedentes Externos y con los Resultados
JE Bigné, MA Moliner, J Sanchez, TM Vallet
X Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing, Santander, 121-126, 1998
101998
J. SÁNCHEZ (1997):“Un estudio comparativo de los instrumentos de medición de la calidad de los servicios públicos”
JE Bignè, MA Moliner, TM Vallet
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC, 33-52, 0
10
How network position interacts with the relation between creativity and innovation in clustered firms
V del-Corte-Lora, TM Vallet-Bellmunt, FX Molina-Morales
European Planning Studies 25 (4), 561-582, 2017
92017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20