Follow
Teresa Vallet Bellmunt
Teresa Vallet Bellmunt
Marketing Associate Profesor, Universitat Jaume I, Spain
Verified email at uji.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Principios de marketing estratégico
T Vallet-Bellmunt, T Vallet-Bellmunt, I Vallet-Bellmunt, ...
Universitat Jaume I, 2015
1502015
Un estudio comparativo de los instrumentos de medición de la calidad de los servicios públicos
JE Bigné Alcañiz, MÁ Moliner, T Vallet-Bellmunt, J Sánchez-García
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, 1997
1391997
Aprendizaje cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico en la enseñanza del marketing
T Vallet-Bellmunt, P Rivera-Torres, I Vallet-Bellmunt, A Vallet-Bellmunt
Educación xx1 20 (1), 277-297, 2017
1242017
Principios de marketing estratégico
T Vallet, A Vallet, I Vallet, E Casanova, V Del Corte, M Estrada, P Monte
Castellón de la Plana: Universitat Jaume I, 2015
932015
Be creative but not so much. Decreasing benefits of creativity in clustered firms
V del-Corte-Lora, T Vallet-Bellmunt, FX Molina-Morales
Entrepreneurship & Regional Development 27 (1-2), 1-27, 2015
862015
Supply chain management: A multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997–2006
T Vallet-Bellmunt, MT Martínez-Fernández, J Capó-Vicedo
Industrial Marketing Management 40 (8), 1347-1367, 2011
742011
Integration: attitudes, patterns and practices
T Vallet‐Bellmunt, P Rivera‐Torres
Supply Chain Management: An International Journal 18 (3), 308-323, 2013
642013
Auge y declive del marketing mix. Evolución y debate sobre el concepto
T Vallet, M Fraquet
Revista ESIC Market 121 (5-8), 142-159, 2005
582005
Key factors in shopping centre management: evidence from Spain
M Frasquet Deltoro, T Vallet-Bellmunt, I Gil Saura
Taylor & Francis, 2002
392002
The present state of research into industrial clusters and districts. Content analysis of material published in 1997–2006
MT Martínez-Fernández, J Capó-Vicedo, T Vallet-Bellmunt
European Planning Studies 20 (2), 281-304, 2012
322012
Las relaciones en la cadena de suministro no son tan peligrosas
T Vallet-Bellmunt
Universia Business Review, 12-33, 2010
302010
Mediating effect of creativity between breadth of knowledge and innovation
V Del-Corte-Lora, FX Molina-Morales, TM Vallet-Bellmunt
Technology Analysis & Strategic Management 28 (7), 768-782, 2016
262016
Diseño, validación y análisis factorial exploratorio y confirmatorio de la escala de actitud Cohesiona para la evaluación de la eficacia de los talleres de habilidades cooperativas
L Moliner Miravet, A Aguirre García-Carpintero, A Domenech Vidal, ...
Estudios pedagógicos (Valdivia) 43 (1), 213-234, 2017
252017
Las estrategias del comercio especializado
T Vallet-Bellmunt, A Mollá Descals
Ministerio de Economía y Competitividad, 2006
252006
Reporting Sustainable Development Goal 12 in the Spanish food retail industry. An analysis based on Global Reporting Initiative performance indicators
T Vallet‐Bellmunt, I Fuertes‐Fuertes, ML Flor
Corporate Social Responsibility and Environmental Management 30 (2), 695-707, 2023
232023
La producción científica sobre distribución comercial en España, 1990-2000
T Vallet-Bellmunt, M Frasquet Deltoro, I Gil Saura, A Mollá Descals
Ministerio de Economía y Competitividad, 2002
232002
How network position interacts with the relation between creativity and innovation in clustered firms
V del-Corte-Lora, TM Vallet-Bellmunt, FX Molina-Morales
European Planning Studies 25 (4), 561-582, 2017
192017
Eficiencia del plan de marketing como técnica de aprendizaje cooperativo
T Vallet-Bellmunt, P Rivera-Torres, I Vallet-Bellmunt, A Vallet-Bellmunt
European Research on Management and Business Economics 22 (1), 17-24, 2016
182016
Auge y declive del Marketing Mix
T Vallet-Bellmunt, M Frasquet Deltoro
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, 2005
172005
La estrategia de marketing de las empresas minoristas en los sectores de no alimentación
T Vallet
Tesis doctoral, publicada en Colección CD Magna, 2000
172000
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20