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Teresa Vallet Bellmunt
Teresa Vallet Bellmunt
Marketing Associate Profesor, Universitat Jaume I, Spain
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Be creative but not so much. Decreasing benefits of creativity in clustered firms
V del-Corte-Lora, T Vallet-Bellmunt, FX Molina-Morales
Entrepreneurship & Regional Development 27 (1-2), 1-27, 2015
1822015
Principios de marketing estratégico
T Vallet-Bellmunt, AVBI Vallet-Bellmunt, ECCV del Corte, LMEGJ Carlos, ...
1432015
Un estudio comparativo de los instrumentos de medición de la calidad de los servicios públicos
JE Bigné, MA Moliner, TM Vallet, J Sánchez
Revista española de investigación de marketing ESIC 1 (1), 33-53, 1997
1341997
Aprendizaje cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico en la enseñanza del marketing
T Vallet-Bellmunt, P Rivera-Torres, I Vallet-Bellmunt, A Vallet-Bellmunt
Educación xx1 20 (1), 277-297, 2017
1282017
Principios de marketing estratégico
T Vallet, A Vallet, I Vallet, E Casanova, V Del Corte, M Estrada, P Monte
Castellón de la Plana: Universitat Jaume I, 2015
842015
Supply chain management: A multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997–2006
T Vallet-Bellmunt, MT Martínez-Fernández, J Capó-Vicedo
Industrial Marketing Management 40 (8), 1347-1367, 2011
812011
Auge y declive del Marketing Mix
TV Bellmunt, MF Deltoro
Esic Market 36 (121), 141-167, 2005
772005
Integration: attitudes, patterns and practices
T Vallet‐Bellmunt, P Rivera‐Torres
Supply Chain Management: An International Journal 18 (3), 308-323, 2013
652013
Reporting Sustainable Development Goal 12 in the Spanish food retail industry. An analysis based on Global Reporting Initiative performance indicators
T Vallet‐Bellmunt, I Fuertes‐Fuertes, ML Flor
Corporate Social Responsibility and Environmental Management 30 (2), 695-707, 2023
402023
Key factors in shopping centre management: evidence from Spain
M Frasquet, T Vallet, I Gil
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 12 (4 …, 2002
392002
The present state of research into industrial clusters and districts. Content analysis of material published in 1997–2006
MT Martínez-Fernández, J Capó-Vicedo, T Vallet-Bellmunt
European Planning Studies 20 (2), 281-304, 2012
342012
Mediating effect of creativity between breadth of knowledge and innovation
V Del-Corte-Lora, FX Molina-Morales, TM Vallet-Bellmunt
Technology Analysis & Strategic Management 28 (7), 768-782, 2016
312016
Diseño, validación y análisis factorial exploratorio y confirmatorio de la escala de actitud Cohesiona para la evaluación de la eficacia de los talleres de habilidades cooperativas
L Moliner Miravet, A Aguirre García-Carpintero, A Domenech Vidal, ...
Estudios pedagógicos (Valdivia) 43 (1), 213-234, 2017
272017
Las relaciones en la cadena de suministro no son tan peligrosas
T Vallet-Bellmunt
Universia Business Review, 12-33, 2010
272010
How network position interacts with the relation between creativity and innovation in clustered firms
V del-Corte-Lora, TM Vallet-Bellmunt, FX Molina-Morales
European Planning Studies 25 (4), 561-582, 2017
252017
Las estrategias del comercio especializado
TV Bellmunt, AM Descals
ICE, Revista de Economía, 2006
232006
Eficiencia del plan de marketing como técnica de aprendizaje cooperativo
T Vallet-Bellmunt, P Rivera-Torres, I Vallet-Bellmunt, A Vallet-Bellmunt
European Research on Management and Business Economics 22 (1), 17-24, 2016
202016
La producción científica sobre distribución comercial en España, 1990-2000
TV Bellmunt, MF Deltoro, IG Saura, AM Descals
ICE, Revista de Economía, 2002
192002
Tendencias de la investigación en distribución comercial en España
A Mollá Descals, I Gil Saura, M Frasquet Deltoro, T Vallet-Bellmunt
Mercasa, 2002
172002
La estrategia de marketing de las empresas minoristas en los sectores de no alimentación
T Vallet
Tesis doctoral, publicada en Colección CD Magna, 2000
172000
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20