Esther Gracia
Esther Gracia
Profesora Titular de Psicología de las Organizaciones en la Universidad de Valencia y miembro
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Año
Positive emotions: The connection between customer quality evaluations and loyalty
E Gracia, AB Bakker, RM Grau
Cornell Hospitality Quarterly 52 (4), 458-465, 2011
1732011
Service quality: The key role of service climate and service behavior of boundary employee units
E Gracia, E Cifre, R Grau
Group & Organization Management 35 (3), 276-298, 2010
772010
El trabajo emocional: concepto y prevención
E Gracia, IM Martínez, M Salanova, C Nogareda
Instituto Nacional de Seguridad e Higiene en el trabajo. Nota técnica de …, 2007
49*2007
Metodología WONT para la evaluación y prevención de riesgos psicosociales
M Salanova, E Gracia, L Lorente
Gestión práctica de riesgos laborales 14, 22-32, 2005
492005
How to enhance service quality through organizational facilitators, collective work engagement, and relational service competence
E Gracia, M Salanova, R Grau, E Cifre
European Journal of Work and Organizational Psychology 22 (1), 42-55, 2013
482013
El trabajo emocional desde una perspectiva clarificadora tras treinta años de investigación
EE Gracia, J Ramos, C Moliner
Universitas Psychologica 13 (4), 1517-1529, 2014
322014
El control de emociones en el trabajo: una revisión teórica del trabajo emocional.
E Gracia, IM Martinez
Universitat Jaume I, 2004
302004
Calidad y bienestar en organizaciones de servicios: el papel del clima de servicio y la justicia organizacional
VM Tur, C Moliner, J Ramos, O Luque, E Gracia
Papeles del psicólogo 35 (2), 99-106, 2014
252014
Riesgos psicosociales en trabajadores de la construcción
MS Soria, E Gracia, LL Prieto
Gestión práctica de riesgos laborales: Integración y desarrollo de la …, 2007
232007
Estudio de la calidad de servicio como base fundamental para establecer la lealtad del cliente en establecimientos turísticos
E Gracia, R Grau
Universitat Jaume I, 2007
20*2007
Emotional labor as a dynamic process in service organizations: Development of a multi-perspective, multilevel model
E Gracia, NM Ashkanasy
Emotions and the Organizational Fabric, 2014
162014
From service quality in organisations to self‐determination at home
V Martínez‐Tur, C Moliner, V Peñarroja, E Gracia, JM Peiró
Journal of Intellectual Disability Research 59 (10), 882-890, 2015
152015
Surface acting and exhaustion: The moderating role of eudaimonia
L Pătraş, V Martínez‐Tur, E Gracia, C Moliner
Stress and Health 33 (4), 322-329, 2017
132017
Intergroup conflict and rational decision making
V Martínez-Tur, V Peñarroja, MA Serrano, V Hidalgo, C Moliner, ...
Plos one 9 (12), e114013, 2014
132014
NTP 720: El trabajo emocional: concepto y prevención
E Gracia, IM Martínez, M Salanova, C Nogareda
13*
Stress, Coping, and Work Engagement within the Specific Job Context: Comment on Kaiseler, et al. (2014)
E Gracia
Psychological reports 116 (2), 377-380, 2015
122015
Structure and validation of a contextual quality of life scale for people with intellectual disabilities in social services: an organization-oriented measure from an external …
CM Cantos, E Gracia, L Lorente, VM Tur
Perspectivas em Gestão & Conhecimento 3 (3), 80-94, 2013
112013
Estudio de la calidad de servicio como base fundamental para establecer la lealtad del cliente en establecimientos turísticos
EG Grau, RMG Gumbau
Fòrum de Recerca, 178-187, 2008
112008
The moderating role of performance in the link from interactional justice climate to mutual trust between managers and team members
V Martínez-Tur, E Gracia, C Moliner, A Molina, I Kuster, N Vila, J Ramos
Psychological reports 118 (3), 870-888, 2016
102016
Bienestar psicológico en profesionales y estudiantes universitarios: un estudio comparativo desde la psicología organizacional positiva
EB Esteve, EG Grau
Revista de psicología social aplicada 17 (1), 23-38, 2007
102007
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20